English

امام جمعه تبریز:

نابودی اسلام خیال خام صهیونیست ها است

امام جمعه تبریز گفت: نابودی اسلام خیال خام رژیم غاصب صهیونیستی است و تا زمانی که جوانان مسلمان در خط مقاومت هستند، این خواب تعبیر نخواهد شد.

 نابودی اسلام خیال خام صهیونیست ها است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز، جنایت های ارتش اسرائیل در غزه و لبنان را نمونه آشکار و عریان از ددمنشی این رژیم اشغالگر دانست و افزود: جهان اسلام به خصوص نظام جمهوری اسلامی مدافع اصلی فلسطینی ها و لبنانی ها هستند.

وی به فرا رسیدن روز بسیج دانش آموز برابر با هشتم آبان اشاره و اظهار کرد: تا زمانی که فهمیده‌ ها و احمد قصیرها ( نوجوان ۱۷ ساله لبنانی که در سال ۱۳۶۱ به شهادت رسید) در جهان اسلام رشد و نمو دارند، آمریکا و صهیونیست‌ها درمانده شده هرگز توانایی شکست دادن اسلام و مسلمانان را نخواهند داشت.

مطهری اصل جوانان و نوجوانان امروز جهان اسلام و ایران اسلامی بسیار هوشیارتر از سال های گذشته خواند و ادامه داد: حسین فهمیده الگویی برای نوجوانان امروز است که با سن کم اما معرفتی بزرگ برای دفاع از خاک و ناموس وطن جان خود را فدا کرد.

وی یادآور شد: امروز نیز در فلسطین و لبنان جوانان و نوجوانان ۱۴ و ۱۵ ساله در خط مقاومت ایستاده‌اند و با وجود از دست دادن عزیزان خود باز هم آماده تسلیم شدن در برابر ظلم استکبار نیستند و این دستاوردی بزرگ برای جهان اسلام است.

مطهری اصل نقش و جایگاه مهم دانش‌آموزان در پیشرفت و توسعه کشور را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: روز بسیج دانش‌آموزی فرصتی است تا نسل جوان با ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس آشنا شوند و بر تقویت روحیه انقلابی، دینی و هویتی خود اهتمام جدی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه