English

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی؛

امنیت غذایی یکی از مهمترین مسائل پایه کشور است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: اهمیت موضوع تامین امنیت غذایی امروز به خوبی روشن شده و این موضوع یکی از مهمترین مسائل پایه کشور است.

امنیت غذایی یکی از مهمترین مسائل پایه کشور است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

،حجت الاسلام سید حسن ربانی روز شنبه در دیدار با امام جمعه تبریز افزود: وزارت جهاد کشاورزی یکی از مجموعه هایی است که امنیت غذایی کشور را تأمین می‌کند.

وی بیان کرد: اگر کشور در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته است در برابر تحریم‌های فلج کننده ایستادگی کند بخش عمده‌ای از آن مرهون حوزه کشاورزی است که فعالان و بهره برداران این حوزه تولید کرده اند و اجازه نداده اند تحریم‌ها بر معیشت مردم اثر بگذارد.

ربانی ادامه داد: آذربایجان شرقی یکی از استان های زرخیز در حوزه کشاورزی است که مدیران آن با جدیت در حال خدمت هستند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت زکات گفت: مسئله زکات باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و جایگاه آن ارتقا پیدا کند.

رئیس شورای زکات کشور بیان کرد: رشد معنویت و ارتقای منابع انسانی در سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم با توجه ویژه و حمایت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، این استان یک الگو برای کشور در حوزه منابع انسانی باشد.

نماینده ولی فقیه در آذریایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این دیدار گفت: منابع خوبی همچون رود ارس در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت در حوزه تولید شیلات و آبزیان به صورت بهینه بهره برداری کرد.

حجت الاسلام احمد مطهری اصل بر ضرورت افزایش سهم شیلات در رژیم غذایی مردم استان تاکید کرد و گفت: افزایش تولید شیلات می‌تواند قیمت آن را در بازار کاهش داده و منجر به این شود که طبقات پایین‌تر نیز به راحتی آن را در سبد غذایی خود جای دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه