English

برگزاری اولین کنگره بین المللی توسعه و توانمندسازی اقتصاد گردشگری با شرکت منطقه آزاد ماکو

اولین کنگره بین المللی توسعه و توانمندسازی اقتصاد گردشگری با رویکرد نقش زنجیره ارزش در صنعت گردشگری و توسعه پایدار و با حضور مدیرعامل و معاونین منطقه آزاد ماکو؛ در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

برگزاری اولین کنگره بین المللی توسعه و توانمندسازی اقتصاد گردشگری با شرکت منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان منطقه آزاد ماکو​، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در این کنگره اساتید و فعالان حوزه گردشگری از بخش های دولتی و خصوصی کشور حضور داشتند و پیرامون توسعه گردشگری، اقتصاد گردشگری و گردشگری سلامت بحث و تبادل نظر شد.

محمدرضا اسفندیاری افزود:‌ توسعه زیرساخت های گردشگری و مناطق آزاد، فرصت های سرمایه گذاری گردشگری، گردشگری سلامت، استاندارد سازی و ارتقاء خدمات گردشگری، گردشگری دریایی، گردشگری و سرمایه گذاری سبز، ارزش افزوده در صنایع دستی، و اثر مشارکت بانوان در توسعه گردشگری پایدار؛ محورهای مهم و مورد نظر در اولین کنگره بین المللی توسعه و توانمندسازی اقتصاد گردشگری بود که به آنها پرداخته شد.

وی از برپایی نمایشگاه جانبی و معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و جاذبه های طبیعی و بکر بزرگترین منطقه آزاد ماکو در حاشیه برگزاری این کنگره در محل سالن همایش های صدا و سیما خبر داد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: در حاشیه این کنگره مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو طی گفت و گو با خبرنگاران واصحاب رسانه به تبیین برنامه های سازمان منطقه آزاد ماکو برای توسعه گردشگری و اقتصادی سازی آن در منطقه پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه