English

فراخوان شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد ماکو برای سرمایه گذاری و مدیریت سردخانه مرکز لجستیک شماره یک بازرگان

آگهی فراخوان مشارکت در سرمایه گذاری و مدیریت سردخانه مرکز لجستیک شماره یک بازرگان (پایانه صادراتی منطقه آزاد ماکو)

فراخوان شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد ماکو برای سرمایه گذاری و مدیریت سردخانه مرکز لجستیک شماره یک بازرگان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان منطقه آزاد ماکو​، شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو (متعلّق به سازمان منطقه آزاد ماکو) در نظر دارد سرمایه گذاری و مدیریت سردخانه مرکز لجستیک شماره یک بازرگان (پایانه صادراتی منطقه آزاد ماکو) را با سرمایه گذاران ذیصلاح طبق شرایط ذیل، مشارکت نماید:

۱- این پروژه به صورت مشارکتی و سرمایه گذاری بوده و هزینه ساخت و تجهیز آن بر عهده سرمایه گذار می باشد.

۲- فقط افراد حقوقی (شرکت ها با موضوع فعالیت مرتبط)، مجاز به شرکت در این فراخوان می باشند و افراد حقیقی نمی توانند در این فراخوان، شرکت نمایند.

۳- مبلغ برآورد اولیه احداث سردخانه مرکز لجستیک شماره یک بازرگان (پایانه صادراتی منطقه آزاد ماکو) طبق فهارس بهای پایه سال ۱۴۰۳ به مبلغ ۷۶۲,۹۳۸,۶۵۶,۴۴۰ (هفتصد و شصت و دو میلیارد و نهصد و سی و هشت میلیون و ششصد و پنجاه و شش هزار و چهارصد و چهل) ریال می باشد.

۴- مبلغ تضمین شرکت در فراخوان، ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (چهار میلیارد) ریال می باشد.

۵- مدت اجرای پروژه، شش (۶) ماه شمسی می باشد.

۶- دستگاه نظارت این پروژه مشارکتی، مهندسین مشاور “بهساز لرزه ملل” می باشد و هزینه های آن و همچنین هزینه های مربوط به آزمایشگاه کنترل کیفی توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو پرداخت خواهد شد.

۷- هزینه مربوط به صدور پروانه ساخت که توسط سازمان منطقه آزاد ماکو صادر می گردد، بر عهده شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو می باشد.

۸- شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو در انتخاب پیشنهاد دهنده برتر، مختار بوده و صرف ارائه پیشنهاد و اسناد و مدارک، حقّی را برای پیشنهاد دهندگان، ایجاد نمی کند.

۹- محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از ساعت ۹ صبح روز شنبه تاریخ ۱۳/۰۵/۱۴۰۳ لغایت ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۳ با مراجعه به شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو امکان‌پذیر است.

۱۰- محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها: پیشنهاد دهندگان باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه مورخ ۰۵/۰۶/۱۴۰۳ پس از تکمیل مدارک و مهر و امضاء، به دبیرخانه شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو تسلیم و رسید دریافت نمایند.

۱۱- محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها: پیشنهادها رأس ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۳ در محل ساختمان اداری شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو مفتوح خواهند شد.

۱۲- مدت اعتبار پیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها حداقل ۱۸۰ روز می باشد.

۱۳- آدرس شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو: آذربایجان غربی، ماکو، نمایشگاه بین المللی. تلفن ۳۴۲۵۳۲۶۱-۰۴۴

۱۴- سایر شرایط و توضیحات لازم، در پیش نویس قرارداد و اسناد فراخوان، آورده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر