English

برخی از جراحی های زیبایی‌ باعث آسیب به دهان و دندان می‌شوند

در کشور ما جراحی‌ زیبایی دندان بیش از حد استاندارد انجام می‌شود و انجمن دندان پزشکان عمومی باید روش برخورد با بیماران را به صورت فراگیر آموزش دهد و بسیاری از مشکلات زیبایی بیش از آنکه علت بوده معلول است و باید آموزش‌های خوبی در این زمینه داده شود.

برخی از جراحی های زیبایی‌ باعث آسیب به دهان و دندان می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رامین آغنده، متخصص پروتزهای دندانی گفت: درخواست‌های زیادی برای جراحی زیبایی دندان در کشور وجود دارد که زیبایی توسط مردم بد تفسیر شده و در موارد غیر ضروری این کار صورت می‌گیرد.

دبیر علمی همایش بیان کرد: اگر همکاران برای کارت‌های ویزیت خود درخواست ذکر کلمه زیبایی داشته باشند ما را از این کار ممنوع کرده زیرا متاسفانه در کشور ما از واژه زیبایی نادرست استفاده می‌شود.

آغنده ادامه داد: برخی از زیبایی‌ها به شکل منطقی نبوده و باعث آسیب به دهان و دندان می‌شوند.

عمل دندان پزشکی

در کشور ما جراحی‌ زیبایی دندان بیش از حد استاندارد انجام می‌شود

وی عنوان کرد: در کشور ما جراحی‌ زیبایی دندان بیش از حد استاندارد انجام می‌شود و انجمن دندان پزشکان عمومی باید روش برخورد با بیماران را به صورت فراگیر آموزش دهد و بسیاری از مشکلات زیبایی بیش از آنکه علت بوده معلول است و باید آموزش‌های خوبی در این زمینه داده شود.

کشیدن دندان

آغنده در پایان تاکید کرد: آموزش‌های داده شده در این همایش صرفا علمی نبوده بلکه بر مبنای اصول علمی شدید و اخلاق مداری تاکید می‌شود که البته ممکن است برخی از همکارانمان در این زمینه و کاهش انجام عمل‌های زیبایی مقاومت کرده و ضربه اقتصادی را به خودشان وارد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه