English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۳ روز آینده

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روز سه شنبه (۱۷ اردیبهشت ماه) علاوه بر این مناطق برای نواحی شمال غربی ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در 3 روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوایی کشور اظهار کرد:  فردا ( ۱۶ اردیبهشت ماه)  برای نیمه شرقی کشور ابرناکی و در بعد از ظهر بارش پراکنده گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

به گفته وی روز سه شنبه (۱۷ اردیبهشت ماه) علاوه بر این مناطق برای نواحی شمال غربی ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: برای فردا و پس فردا (۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه) مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: فردا و پس فردا (۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه) آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. کمینه دمای هوای فردا ۲۸ درجه سانتیگراد و ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوای تهران پس فردا در گرم‌ترین زمان به ۲۹ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۱۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه