English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۵ و ۶ شهریور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (۵ شهریور) علاوه بر این مناطق در غرب استان گلستان بارش خفیف باران و در شمال استان‌ های کردستان و زنجان شاهد رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در 5 و 6 شهریور

به گزارش خبرگزاری موج،  احد وظیفه ،  مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: طی ساعات بعد از ظهر امروز (۴ شهریور) برای شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران همچنین شرق هرمزگان رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد و برای استان‌های گیلان و مازندران بارش خفیف باران پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۵ شهریور) علاوه بر این مناطق در غرب استان گلستان بارش خفیف باران و در شمال استان‌های کردستان و زنجان شاهد رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: از بعد از ظهر و اوایل شب چهارشنبه (۶ شهریور) به‌تدریج با نفوذ جریانات شمالی، برای سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه در روز پنجشنبه (۷ شهریور) برای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان و ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد و برای جنوب غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری و شمال کهگیلویه و بویراحمد بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: در روز جمعه (۸ شهریور) علاوه بر مناطق یاد شده در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، مناطقی از خراسان رضوی و خراسان شمالی شاهد رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: تا آخر هفته در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل، شرق کرمان و هرمزگان در برخی ساعات وزش باد شدید، گاهی همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو پایداری حاکم خواهد بود.

وظیفه با اشاره به اینکه فردا (۵ شهریور) دریای خزر مواج پیش بینی می‌شود، گفت: طی سه روز آینده دمای هوا در سواحل دریای خزر بین سه تا پنج درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط آب و هوایی تهران طی دو روز آینده گفت: فردا (۵ شهریور) آسمان تهران صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در بعد از ظهر با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۳۴ و ۲۴ درجه سانتیگراد است همچنین پس فردا (۶ شهریور) هوای تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بالاترین و پایین‌ترین دمای تهران در این روز ۳۵ و ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه