English

محسن هاشمی:

اطلاعاتم در خصوص اظهارات یاشار سلطانی محدود است

رییس شورای شهر تهران درخصوص توییت یاشار سلطانی و بحث تهاتر سه ملک نیز گفت: من از این موضوعات اطلاع خاصی ندارم و اطلاعاتم در این خصوص اندک است.

اطلاعاتم در خصوص اظهارات یاشار سلطانی محدود است

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن هاشمی ، رییس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه علنی امروز شورا درباره آخرین وضعیت عمارت اقدسیه یا همان خانه شهرداران تهران اظهار کرد: من چند باری از جلوی این خانه عبور کرده ام اما هنوز داخلش را ندیده ام.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره فروش این خانه و همچنین عدم ثبت میراثی آن گفت: من درخصوص این ساختمان اطلاعاتم اندک است و نمی توانم به درستی حرف بزنم.

محسن هاشمی همچنین درباره جلسه امروز هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران گفت امروز درخصوص لایحه عوارض و همچنین سقف هایی که برای بخشش دیون تعیین شده بود صحبت ها و اظهار نظرهایی شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص اینکه آیا در این جلسه شهردار تهران هم حضور داشت گفت: نه. شهردار تهران یک هفته در میان در جمع اعضای شورای شهر تهران حاضر می شود تا از موضوعات پیش آمده رفع ابهام کرده و همچنین در خصوص موضوعات آتی هم هم اندیشی کند.

وی همچنین درخصوص توییت یاشار سلطانی و بحث تهاتر سه ملک نیز گفت: من از این موضوعات اطلاع خاصی ندارم و اطلاعاتم در این خصوص اندک است.

هاشمی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فتاح گفت: آن موضوع از نظر من تمام شده است و دیگر در این باره حرفی نخواهم زد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه