English

شمار جهانی مبتلایان به کرونا اعلام شد/ آمریکا با بیش از ۶۴۴۰۰۰ مبتلا در صدر جدول

طبق آمار جهانی مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، آمریکا با ۶۴۴ هزار و ۸۹ مبتلا در صدر جدول قرار گرفت.

شمار جهانی مبتلایان به کرونا اعلام شد/ آمریکا با بیش از ۶۴۴۰۰۰ مبتلا در صدر جدول

به گزارش خبرگزای موج، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه دو میلیون و ۸۳ هزار و ۶۰۷ نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۱۳۴ هزار و ۶۳۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۵۱۰ هزار و ۶۶۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند با این بیماری مبارزه کنند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان، با افزایش ۲۹ هزار و ۸۴۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶۴۴ هزار و ۸۹ مبتلا رسیده  است؛ تاکنون ۲۸ هزار و ۵۲۹ مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۶ هزار و ۵۹۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۸۰ هزار و ۶۵۹ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۸ هزار و ۸۱۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۲ هزار و ۶۶۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۶۵ هزار و ۱۵۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۱ هزار و ۶۴۵ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس به‌ترتیب با ۱۴۷ هزار و ۸۶۳، ۱۳۴ هزار و ۷۵۳ و ۹۸ هزار و ۴۷۶ مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای چین، آلمان و اسپانیا به‌ترتیب با ۷۷ هزار و ۸۹۲، ۷۲ هزار و ۶۰۰ و ۷۰ هزار و ۸۵۳ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

آمار کرونا در جهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه