English

شهردار تهران:

همچنان درجلسات هیات دولت حضور پیدا می کنم/ معرفی ساختمان های نا ایمن می تواند باعث هراس عمومی شود

شهردار تهران بعد از انتشار شایعاتی در خصوص دعوت نشدنش به جلسات هیات دولت گفت: برخلاف شایعات، به جلسات هیات دولت دعوت می شوم .

همچنان درجلسات هیات دولت حضور پیدا می کنم/ معرفی ساختمان های نا ایمن می تواند باعث هراس عمومی شود

به گزارش خبرگزاری موج، پیروز حناچی شهردار تهران بعد از ارایه گزارش خود در مورد کلینیک سینا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ساختمان یاد شده ، قبل از حادثه ۴ اخطار گرفته گفت: اما به خاطر خلاء قانونی که اجازه می دهد ساختمان‌های مسکونی برای انجام مأموریت پزشکی استفاده شوند؛ این مجموعه نیز در بنایی مسکونی به کار خود ادامه داده است، در حالی که برای مناسب سازی ساختمان درخصوص فعالیت پزشکی کاری نکرده اندو از سویی امکانات و تجهیزاتی که در مجموعه اتش زا بوده است.

وی با بیان اینکه برای حل این خلأ قانونی، لایحه‌ای در دولت برای اصلاح قانون پیشنهاد داده شده است گفت : ما معتقدیم که بیمه اجباری، بهترین راه حل برای ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی بزرگی است که مقررات را رعایت نمی‌کنند؛ چرا که در حال حاضر موارد تخلفی که به مالکین ابلاغ می‌شود اگر مالک اقدامی هم در مورد رفع آنها نکنند در قانون پیگیری نمی شود!

حناچی با تاکید بر اینکه ساختمان‌های مسکونی باید استفاده مسکونی شود گفت: البته در قانون اجازه دایر شدن مطب داده شده است.

وی در پاسخ به این سوار که سهم شهرداری در بروز این حوادث را چگونه می‌بینید گفت: تعیین سهم بر عهده قضائیه است .

شهرداری با ذکر اینکه ما ۷۲ هزار پرونده در مورد ماده ۱۰۰ داریم که اجرا نشده است در مورد دلایل اعلام نشدن لیست ساختمان های نا ایمن شهر نیز گفت: اعلام عمومی تبعات بیشتری دارد ومی تواند باعث هراس مردم ‌شود.

حناچی در خصوص شایعه دعوت نشدنش به جلسات هیأت دولت نیز گفت: دعوتنامه های دولت را دریافت می‌کنم. اینها شایعه است،وگرنه هم دولت و هم هدفمان اجرای قانون است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه