English

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران:

کوهنوردان با تجهیزات کامل صعود کنند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی کوه‌ها و ارتفاعات کشور گفت:هفته‌ جاری زمان مناسبی برای کوهنوردی است اما کوهنوردان با درنظر گرفتن کاهش دما و وزش بادی که طی امروز (۴دی‌ماه) و بارشی که در روز چهارشنبه (۸دی ماه) خواهیم داشت، تجهیزات کامل همراه داشته باشند.

کوهنوردان با تجهیزات کامل صعود کنند

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی کوه‌ها و ارتفاعات کشور گفت: به دلیل اینکه در هفته جاری بارش خاصی در ارتفاعات نداریم و تنها پدیده‌ای که برای امروز(۴دی‌ماه) می‌توان پیش‌بینی کرد وزش باد است،این هفته زمان مناسبی برای کوهنوردی است.

وی افزود:در این هفته بارندگی خاصی اتفاق نخواهد افتاد و  به شکل قابل توجهی کاهش دما پیش‌بینی می‌شود و کوهنوردان باید برای صعود تجهیزات کامل را همراه داشته باشند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره بارندگی در ارتفاعات زاگرس گفت: روز چهارشنبه (۸دی‌ماه) در زاگرس مرکزی و ارتفاعات استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات خوزستان شاهد بارش خواهیم بود.

ضیاییان در پایان یادآور شد: شرایط جوی برای کوهنوردی مساعد است. فقط کوهنوردان باید کاهش دما و  وزش باد در روز شنبه (۴دی‌ماه) و بارشی که در ارتفاعات زاگرس مرکزی داریم را در نظر بگیرند و تجهیزات کامل همراه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه