English

چمران:

سلاح شهادت برنده ترین سلاح است

چمران سلاح شهادت را برنده ترین سلاح دانست و گفت: با توجه به اینکه امروزه با پیشرفته ترین سلاح ها که لازم و ضروری است مجهز شدیم بازهم بدانید "شهادت" برنده ترین سلاح است

سلاح شهادت برنده ترین سلاح است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، مهدی چمران در مراسم گرامیداشت سردار حجازی، با سلام و درود به شهدای مدافع حرم و امنیت و امام راحل(ره) و گرامی داشتن نام و یاد سردار حجازی گفت: اگر دین، مکتب، اسلام، خداوند و معاد را هم کنار بگذاریم و صرفا خود را یک ملی گرا بدانیم و بخواهیم کشورمان را با پیشینه چند هزارساله زنده نگاه داریم میبایستی نام و یاد شهدا را زنده نگاه داریم.

وی افزود: دشمن تمام برنامه و اهداف خود را برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی به کار بسته است و ما برای مقابله با این هدف می‌بایست نام و یاد شهدا را گرامی بداریم.

رییس شورای شهر تهران با یادآوری خاطره ای از برادر شهید خود تصریح کرد: شهید چمران میگفت اگر میخواهیم با دشمن و قدرت مقابله کنیم باید به روحیه شهادت طلبی فکر کنیم، ترس به دلمان راه ندهیم تا به موفقیت برسیم.

چمران سلاح شهادت را برنده ترین سلاح دانست و گفت: با توجه به اینکه امروزه با پیشرفته ترین سلاح ها که لازم و ضروری است مجهز شدیم بازهم بدانید "شهادت" برنده ترین سلاح است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه