English

صارمی در آیین آغاز ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن تهران:

اقتصاد مسکن یک اقتصاد پیشران در کشور است

آیین آغاز ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن تهران صبح امروز در منطقه ۲۰ پایتخت آغاز شد.

اقتصاد مسکن یک اقتصاد پیشران در کشور است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، آیین آغاز ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن تهران در شهرک علائین ‌واقع در منطقه ۲۰ با حضور مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، حجت الاسلام آقامیری، جعفر بندی شربیانی، پرویز سروری و مسئولان حوزه شهری با تلاوتی آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد. 

حمیدرضا صارمی معاون معماری و شهرسازی تهران گفت: اگر اساسا مهاجرتی به شهر تهران نباشد و فقط براساس نرخ تخریب و استهلاک و آمار ازدواج را محاسبه کنیم سالانه به ۱۵۰ هزار مسکن نیاز داریم.

وی بیان کرد: در سه ماه اخیر مقام معظم رهبری به غفلت های ایجاد شده در دهه نود در حوزه مسکن اشاره کرد، با توجه به مباحث پیش رو شهرداری از سر ضرورت وارد حوزه مسکن شد که منجر به تشکیل قرارگاه جهادی مسکن تهران شد.

صارمی افزود: در سال های ۹۷ و ۹۸ به دلیل کاهش صدور پروانه عوارض تا ۳۰۰ درصد افزایش یافت اما امروز توانستیم تفاهمنامه بیش از ۳۰۰ هزار واحد را به امضا رسید. 

معاون معماری و شهرسازی تهران با بیان اینکه اقتصاد مسکن یک اقتصاد پیشران در کشور است تصریح کرد: با وجود ساخت و سازهای موجود در شهرری تحولی بنیادین در این منطقه رخ خواهد داد و یکی از آرزوهای این منطقه برآورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه