English

شربیانی:

دخل و خرج موزه ها باهم برابری نمی کند

عضو شورای شهر افزود: بحث اقتصاد موزه طبق تجربیات گذشته مهم است چراکه طبق تجربیات گذشته دخل و خرج موزه ها معمولا برابری نمی کند و باید بتوانیم از این موزه به عنوان یک نهاد آموزشی استفاده کنیم.

دخل و خرج موزه ها باهم برابری نمی کند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، جعفر بندی شربیانی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در آیین افتتاح کارموزه سیمان ری گفت: در کمتر از یک سال این مجموعه به همت شهرداری تهران آماده و به بهره برداری رسید و امیدواریم با مشارکت نخبگان اولویت های اساسی ری را به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد: موزه تعاریف مختلف و متعددی دارد. طبق تعریف یونسکو از موزه؛ موزه نهادی غیرانتفاعی و دائمی در خدمت جامعه است که به نمایش گذاشتن میراث ملموس و غیر ملموس می پردازد. در واقع موزه ها از نظر اخلاقی و حرفه ای توسط جامعه اداره می شود.

عضو شورای شهر افزود: بحث اقتصاد موزه طبق تجربیات گذشته مهم است چراکه طبق تجربیات گذشته دخل و خرج موزه ها معمولا برابری نمی کند و باید بتوانیم از این موزه به عنوان یک نهاد آموزشی استفاده کنیم. در حقیقت ما می توانیم با کارکردهای آموزشی رابطه اینجا را با آموزش و پرورش، دانشگاه و صنعت برقرار کنیم و نسبت بین کارآفرینی، خلافیت و درآمدزایی را تعریف کنیم.

شربیانی خاطر نشان کرد: در واقع ما می توانیم با بهره برداری از اینگونه مجموعه ها و نگاه پژوهشی و آموزشی پلی میان گذشته و آینده را ایجاد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه