English

صارمی:

باید سالانه ٢٠ هزار پروانه ساختمانی در پایتخت صادر شود

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: آمارها نشان می‌دهد که در شهر تهران اگر نرخ تخریب را ٢ درصد بگیریم باید سالانه ٢٠ هزار پروانه ساختمانی در تهران صادر شود.

باید سالانه ٢٠ هزار پروانه ساختمانی در پایتخت صادر شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، ظهر امروز مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۰۵۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان شهرداری تهران در حاشیه بیست و ششمین پویش امید و افتخار و با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، قدرت الله محمدی رییس سازمان آتش نشانی و تعدادی از مدیران شهری و پرسنل سازمان آتش نشانی برگزار شد. 

حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در این مراسم گفت: آمارها نشان می‌دهد که در شهر تهران اگر نرخ تخریب را ٢ درصد بگیریم و عمر ساختمان را ٥٠ سال حساب کنیم، باید سالانه ٢٠ هزار پروانه ساختمانی در تهران صادر شود.

وى ادامه داد: در سال ٩٧، ٩٨، ٩٩ و ١٤٠٠ به صدور ٥ هزار پروانه رسیده است، خبر خوش این است که با مصوبات کمیسیون ماده ٥ و مشوق ها، در برخى از مناطق بسن ٤٠٠ الی ٥٠٠ درصد صدور پروانه ساختمانى رشد داشته است.

صارمی با اشاره به رویکرد شهرداری تهران و استفاده از بخش خصوصی گفت: قطعا شهرداری تهران مداخله مستقیم را در بحث مسکن نخواهد داشت و این مسئله از طریق بخش خصوصی پیگیری و دنبال می‌شود.

معاون شهردار تهران گفت: بعد از یک فرایند چندین ساله، امروز تعداد پروانه‌های ساختمانی در تهران، ١٥٠٠ پرونده افزایش داشته و امیدواریم به ٨ هزار مورد برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه