English

نیمه شمالی کشور خنک می‌شود

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز با نفوذ جریانات خنک شمالی کاهش نسبی دما در نواری شمال کشور به‌ویژه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل روی می‌دهد.

نیمه شمالی کشور خنک می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور به‌ویژه سواحل دریای خزر و اردبیل خبر و نسبت به فعالیت سامانه بارشی و تشکیل جریانات خزری هشدار داد.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با نفوذ جریانات خنک شمالی کاهش نسبی دما در نواری شمال کشور به‌ویژه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل روی می‌دهد.

برای استان‌های خراسان شمالی، گلستان،‌گیلان، مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز شنبه پیش بینی شده است.

فردا این وضعیت با شدت کمتر در استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی ادامه دارد. روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و چهارشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات شمال غرب بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

امروز در شمال شرق، شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و یکشنبه تا سه‌شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

دریای خزر روزهای شنبه و یکشنبه و شرق دریای عمان و خلیج‌فارس تا روز دوشنبه مواج است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه