English

فرمانده فراجا:

مرزها محل امنی برای جولان اشرار بزدل نخواهد بود

فرمانده کل انتظامی کشور ابراز داشت: با اقدام سریع و ضربتی پلیس درس پشیمان‌کننده‌ای به تروریست‌های کوردل خواهیم داد و قطعاً استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای جولان این اشرار بزدل نخواهد بود.

مرزها محل امنی برای جولان اشرار بزدل نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمدرضا رادان در جلسه کمیسیون عملیات در ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و شهادت مأموران پلیس راه این استان بر عزم راسخ پلیس در تأمین امنیت مردم تأکید کرد و پلیس را خادمان حسینی در برقراری نظم و امنیت عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) دانست.

وی افزود: اقدامات آفندی اولویت مهم پلیس در انجام مأموریت‌ها است و ایمن‌سازی خودروها و تغییر تاکتیک باید هوشمندانه و دقیق در دستور کار قرار گیرد و استفاده از تجهیزات به‌روز پلیسی در برقراری امنیت مردم و مرزها یک ضرورت است.

فرمانده کل انتظامی کشور به هم‌افزایی و هم‌گرایی نیروهای انتظامی و مرزبانی و نهادهای امنیتی در مأموریت‌ها تأکید کرد و گفت: از ظرفیت سران طوایف و ریش‌سفیدان و علما در مشارکت و تولید امنیت پایدار باید بهره برد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: با اقدام سریع و ضربتی پلیس قطعاً استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای جولان این اشرار بزدل نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه