English

کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی با جعل سند

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از فروش مال غیر و کلاهبرداری با جعل سند مالکیت، یک قطعه زمین به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

کلاهبرداری 1000 میلیاردی با جعل سند

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی بیان داشت: با رصد های اطلاعاتی  مشخص شد که فرد با همکاری همدستانش ضمن شناسایی اراضی مربوط به دولت در بافت شهری، ضمن جعل سند مالکیت قصد دارد یک قطعه زمین  در محدوده "حسن آباد" محله شمیران تهران را به فردی به قیمتی بیش از 1000 میلیارد ریال بفروشد.

وی با اشاره به اینکه در بررسی کارآگاهان مشخص شد که مدارک فروشنده جعلی بوده است و دستگاه های اجرایی این قطعه زمین را به این فرد و یا افراد دیگری  واگذار نکرده است، عنوان کرد: در رصد های اطلاعاتی مخفیگاه متهم در محدوده "شهرک گلستان" تهران شناسایی و دستور دستگیری متهم  و بازرسی از مخفیگاهش از مرجع قضائی اخذ شد.

کارآگاهان پلیس  موفق شدند متهم را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی های بیشتر از این مکان تعدادی مدارک هویتی و اسناد جعلی کشف شد.

مهم پس از انتقال به مقر پلیس به کلاهبرداری با جعل مدارک و قصد فروش اموال دولتی به سایر افراد اعتراف کرد و کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری را بیش  از  1000 میلیارد ریال برآورد کرده اند . 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان با اشاره به اینکه شناسایی همدستان متهم در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست : از قرار دادن کارت ملی و دیگر مدارک هویتی به افراد  سودجو جداً خودداری  کنند چرا که عواقب هرگونه سوء استفاده به عهده مالک مدارک می باشد و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه