English

فرمانده انتظامی تهران بزرگ؛

کشف ۲۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در طی ۱۰ روز گذشته/ انهدام باندهای سازمان یافته خرید و فروش مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون

فرمانده انتظامی پایتخت از کشف ۲۲۰۰کیلو گرم مواد مخدر در طی ۱۰ روز گذشته خبر داد و گفت: انهدام باندهای سازمان یافته خرید و فروش مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون هدف پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

کشف ۲۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در طی ۱۰ روز گذشته/ انهدام باندهای سازمان یافته خرید و فروش مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پلیس تهران امروز چهارشنبه ۱۱ مرداد در نشست خبری در جمع اصحاب به تشریح گزارش عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در حوزه انهدام باندهای سازمان یافته خرید و فروش موادمخدر از ابتدای سال تاکنون پرداخت.

وی ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی افراد خدوم در نیروی انتطامی و ستاد مواد مخدر بیان داشت: مردم تهران بدانند در ساعاتی که به عزاداری در این ایام یا در منازل خود در حال استراحت هستند پلیس حافظ امنیت و آرامش آنها هستند.

سردار محمدیان ارزیابی ستاد مبارزه با مواد مخدر را برعهده مردم گذاشت و گفت: پاکسازی برخی پاتوق‌های معتادان و دستگیری آنها همگی به همت شبانه‌روزی افراد خدوم پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

فرماندهی انتظامی پایتخت با اشاره به عملکرد ۱۰ روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در این ده روز گذشته حدود ۲۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف شده است که این عدد و رقم یکجا نبوده است. این مواد به صورت محموله‌هایی با انواع مختلف در حال ورود به تهران بزرگ بوده که قاچاقچیان با اضافه‌ کردن ناخالصی‌ها وزن آنها را تغییر داده‌اند.

وی افزود‌: آلوده ‌کردن جوانان و اعتیاد آنها تنها هدف این توزیع کنندگان است.

سردار محمدیان اظهار داشت: شناسایی توزیع کننده مواد مخدر در هر سطحی که باشد یکی از موضوعاتی بود که به مردم تهران قول آن را داده بودیم. تحویل به مراجع قصایی برای رسیدگی به پرونده‌های آنان از اقدامات بعدی دستگیرشدگان است.

 

بیشتر بخوانید:

مراسم رونمایی از کشفیات مواد مخدر استان تهران

 

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه تنها هدف توزیع کنندگان مواد مخدر به انداختن جوانان به دام اعتیاد است، گفت: هر کدام از این‌ها کافیست تا جوانی را به دام اعتیاد بکشاند.

وی موضوع پاکسازی پارک‌ها را از دیگر فعالیت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: با فرارسیدن تابستان و شلوغی پارک‌ها توزیع کنندگان از این موضوع سواستفاده می‌کنند که در این زمینه همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر با سگ‌های موادیاب و چهره‌یاب به شناسایی این افراد می‌پردازند. وی افزود: در همین زمینه حدود ۵۰ گرم بسته‌های توزیع را تاکنون کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین به دستگیری ۴۰ دستگاه خودروی قاچاقچیان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۰ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر متعلق به قاچاقچیان با تیزاندازی‌های مکرر متوقف شدند و قاچاقچیان مربوطه دستگیر شدند.

گفتنی است، این نشست همراه با نمایشگاه کشفیات صورت گرفته در حوزه موادمخدر بود.‌

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه