English

خبرگزاری موج گزارش می‌دهد؛

بازدید اهالی رسانه از زندان رجایی‌شهر

اهالی رسانه، صبح امروز شنبه ۲۱ مرداد از زندان رجایی‌شهر بازدید کردند.

 بازدید اهالی رسانه از زندان رجایی‌شهر

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، زندان رجایی‌شهر کرج بخش عمده‌ای از زندانیان کشور را در خود جای داده بود که بعضی از آنها محکومان جرایم سرقت مسلحانه یا قتل و جرایم کیفری بودند.

به گفته‌ یکی از مسئولان در زندان رجایی شهر سارقان مسلح و قاتلان و افرادی که جرایم بالا داشتند، نگهداری می‌شد.

به گفته وی، در این زندان افرادی زندانی بودند که جرایم مالی داشتند که محکومان مالی کرج و شهرستان‌های تابعه به این زندان آورده می‌شدند.

در این بازدید ۲ ساعته، اصحاب رسانه از بخش‌های مختلف زندان رجایی‌شهر شامل بهداری، آشپزخانه مرکزی، کتابخانه، واحدهای آموزشی، مرکز تماس، سالن هواخوری و... دیدن کردند.

گفتنی است؛ مطابق مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان البرز و تاکیدات وی در خصوص تعطیلی زندان رجایی شهر، زندانیان این زندان که در یکی از بهترین نقاط کرج قرار دارد، قرار شد به زندان دیگر منتقل شوند.

در نهایت با توجه به انجام مقدمات از سوی سازمان زندان‌های کشور و هماهنگی‌های صورت گرفته در استان البرز، تا روز سه شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ حدود نیمی از زندانیان تخلیه شده بودند و روز شنبه ۱۴ مردادماه سال جاری نیز تمامی زندانیان ندامتگاه رجایی شهر به ندامتگاه قزلحصار منتقل شدند و این زندان تعطیل شد.

پس از انتقال و خروج زندانیان از این ندامتگاه، در حال حاضر زندان رجایی شهر که در یکی از بهترین نقاط استان البرز قرار دارد از زندانی تخلیه و تعطیل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه