English

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از محل حادثه انفجار معدن طزره دامغان بازدید کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور بازدید میدانی و بررسی وضعیت انفجار حادثه معدن رزمجاه طزره صبح امروز وارد منطقه طزره در شهرستان دامغان شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از محل حادثه انفجار معدن طزره دامغان بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدصولت مرتضوی بامداد امروز ۱۳ شهریور و به‌منظور بررسی ابعاد حادثه تلخ انفجار معدن زغال سنگ البرز شرقی دامغان و همچنین همدردی با خانواده کارگران جانباخته در این حادثه، وارد منطقه طزره شهرستان دامغان شد.

 

بیشتر بخوانید:

پیکر جان‌باختگان معدن رزمجاه طزره پیدا شد

انفجار در معدن رزمجاه غربی طزره ۶ کشته برجای گذاشت

 

سیدمحمدرضاهاشمی، استاندار سمنان نیز که از شب گذشته در محل حادثه انفجار معدن حضور دارد، از وی استقبال کرد و هم‌اینک در منطقه حضور دارند.

با تلاش شبانه‌روزی نیروهای امدادی، عملیاتی و پشتیبانی و پیگیری تمامی مسئولان مدیریت بحران استان سمنان و شهرستان دامغان، در کمتر از ۱۰ ساعت بعد از انفجار معدن رزمجاه طزره، پیکر بی‌جان ۶ نفر از محبوس‌شدگان این حادثه کشف شد.‌

بهروز افروز، قربانعلی کمال، حسین غزائیان، حمید ایزدی، ابوالفضل غنایی و محمد نعیمی‌صفت، در تونل محل حادثه‌ انفجار معدن محبوس شده بودند و فعالیت تیم پیشران برای ایمن‌سازی محل و ورود به تونل برای امدادرسانی ادامه داشت و در نهایت پیکر بی‌جان این ۶ کارگر بامداد امروز (دوشنبه، ۱۳ شهریور) پیدا شد.

ساعت ۱۹:۳۰ عصر یکشنبه دوازدهم شهریور بر اثر تجمع گاز در یکی از تونل‌های معدن زغال‌سنگ شرکت البرز شرقی در عمق ۷۰۰ متری معدن در طزره دامغان، تونل ریزش کرد و ۶ نفر در معدن محبوس شدند.

بر اثر این انفجار، تعدادی از کارگران بر اثر استنشاق گاز دچار تنگی نفس و مسمومیت شدند که در همان محل درمان شدند و ۶ کارگر نیز پس از ساعت‌ها تلاش نیروهای امدادی، متاسفانه جان باختند.

از ۶ کارگر فوت‌شده، ۵ کارگر دامغانی و یک کارگر شاهرودی بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه