English

سازمان سنجش آموزش:

بیش از ۲۳ هزار داوطلب در آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز در سال ۱۴۰۳ ثبت نام کردند

سازمان سنجش آموزش کشور ابراز داشت: بیش از 23 هزار متقاضی برای شرکت در آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) پذیرش در دوره های روزانه دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و موسسات آموزشی تا روز سه شنبه 23 آبان ماه ثبت نام کرده اند.

بیش از 23 هزار داوطلب در آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز در سال 1403 ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که ثبت نام و شرکت در کنکور دکتری نیمه متمرکز سال 1403 برای قبولی در دوره های روزانه نوبت دوم دانشگاه آزاد اسلامی پیام. دانشگاه نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی هم اکنون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور باز است. تا صبح امروز بیش از 23 هزار نفر ثبت نام کرده اند.

کریمیان در ادامه اظهار داشت: متقاضیان برای شرکت در آزمون باید از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون آگاهی داشته باشند.

مهلت ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1403 از روز چهارشنبه 17 آبان آغاز و در روز سه شنبه 23 آبان به پایان می رسد.

داوطلبانی که واجد شرایط شرکت هستند باید قبل از انجام مراحل لازم، هزینه ثبت نام کارت اعتباری را که در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ذکر شده است، پرداخت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه