English

کاهش دما آخر هفته به سراغ نیمه شمالی کشور می‌رود

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، امروز شاهد وزش باد و بارش باران در برخی نقاط کشور خواهیم بود.

کاهش دما آخر هفته به سراغ نیمه شمالی کشور می‌رود
به گزارش خبرگزاری موج

، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، از اواخر امروز و روز پنجشنبه ۲۷ و ۲۸ دی در استان‌های ساحلی خزر بارندگی و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از اواخر پنجشنبه و روز جمعه ۲۸ و۲۹ دی در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در ارتفاعات کرمان بارش برف پیش‌بینی شده است.

از بعد از ظهر یکشنبه آینده نیز با نفوذ جریانات شمالی، در گیلان و غرب مازندران بارش خواهیم داشت. در سایر مناطق کشور طی پنج روز آینده جو آرام خواهد بود.

همچنین امروز آسمان تهران کمی ابری و به‌تدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا ۲۸ دی نیمه‌ابری و گاهی ابری و وزش باد، اواخر وقت کاهش ابر و در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۲۹ دی) صاف، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی، در شب قسمتی ابری با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام کارشناسان طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۶ و ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکُرد با دمای منفی ۶ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه