English

رئیس پلیس راهور فراجا :

نوروز سال گذشته هزار و ۲۱۷ تن جان خود را در جاده‌ها از دست دادند

رئیس پلیس راهور فراجا با اعلام خبر آمادگی کامل برای اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳، گفت: سال گذشته به رغم تلاشهای انجام شده، هزار و ۲۱۷ نفر ۱۴۰۲ جان خود را در تصادفات جاده‌ای از دست دادند.

نوروز سال گذشته هزار و ۲۱۷ تن جان خود را در جاده‌ها از دست دادند
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

 ، سردار تیمورحسینی رئیس پلیس راهور فراجا در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر، اظهار داشت: در آستانه‌ دو بهار دل انگیز و زیبا که بهار قرآن‌ و طبیعت است قرار داریم و همه خدمت گزاران به مردم ایران اسلامی برای سفرهای ایمن همراه با سلامت تلاش می کنند.

وی خاطر نشان کرد: ۸۰ هزار نفر از همکاران در دستگاه های مختلف اعم از راهداری، هلال احمر، اورژانس کشور، امداد خودرو ، آتش نشانی در کنار پلیس راهور فراجا در طرح نوروزی فعالیت می کنند.

حسینی بیان کرد: امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم برای سفرهای امن در ایام نوروز که به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان تغییرات الگوی سفر داریم، بهترین شرایط فراهم کنیم.

 

زمان افزایش نرخ جریمه های رانندگی اعلام شد

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه در حال حاضر هزینه تخلف بازدارنده نیست، گفت: امیدواریم تا پیش از پایان سال نرخ جدید جریمه را ابلاغ کنند.

حسینی عنوان کرد: سوانح رانندگی هر ساله سبب داغدار شدن خانواده ها می شود، در سال گذشته هزارو ۲۱۷ نفر فقط در بازه  اجرای طرح نوروزی به رغم تلاشهای شبانه روزی جان خود را از دست دادند.

وی گفت: خط قرمزهایی داریم که به ناچار مجبوریم برای جلوگیری از ایجاد حوادث این خطوط را به شدت نگهداریم.

حسینی گفت: امیدواریم با اقدام هم افزا بتوانیم بهترین شرایط را برای مردم در طرح نوروزی فراهم کنیم و در پایان طرح نوروزی با آمار خوب از تعداد سوانح روبرو باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه