English

دادستان کل کشور:

مردم جهان خواستار نابودی اسرائیل و آزادی قدس هستند

دادستان کل کشور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از آرمان‌های فلسطین حمایت و بر آزادی قدس شریف تاکید کرد.

مردم جهان خواستار نابودی اسرائیل و آزادی قدس هستند
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف از جمله مهمترین و بزرگترین مطالبه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان بوده و هست.
وی گفت: اگرچه ایران از همان سال‌های پس از انقلاب اسلامی همواره آزادی فلسطین را فریاد زده و حامی اول مردم مظلوم فلسطین بوده است؛ اما هیچگاه آزادی قدس شریف و نابودی رژیم منحوس اسراییل تاکنون به این میزان نزدیک و در دسترس نبوده است.

موحدی با بیان اینکه اکنون تمام مردم دنیا به ماهیت و سرشت پلید و خبیث رژیم اسراییل پی برده اند، افزود: خون شهدای مظلوم غزه موجب شده در تمام دنیا شعار مرگ بر اسراییل طنین انداز شده و نابودی اسراییل و آزادی فلسطین مطالبه عمومی و اول آزادی‌خواهان جهان گردد.

دادستان کل کشور ادامه داد: با دور اندیشی و درایت امام خمینی(ره) آخرین جمعه هر ماه رمضان مخصوص روز قدس گشته و اکنون می‌بینیم این ابتکار امام راحل، خار چشمی برای دنیای استکبار و رژیم غاصب اسراییل گشته است.

 موحدی ادامه داد: امروز برای دنیا روشن شده است که هدف گذاری امام راحل در پنجاه سال پیش مبنی بر « نابودی اسرائیل » از معنویت ایشان نشأت گرفته و به حقیقت پیوسته است.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند روز جهانی قدس امسال مطمئنا با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود و آن تفاوت این است که نه تنها جهان اسلام؛ بلکه تمام مردم دنیا خواستار نابودی اسراییل و آزادی قدس شریف هستند.

 موحدی خاطرنشان کرد: وعده پیروزی حق علیه باطل یک وعده الهی است و رژیم کودک‌کش اسراییل با جنایات فجیع خود در غزه روز به روز به زوال و سقوط خود بیشتر نزدیک می‌شود و به لطف الهی به زودی شاهد سرنگونی رژیم جعلی اسراییل خواهیم بود.

وی در پایان با بیان اینکه اکنون اسراییل در هیچ کجای دنیا مشروعیتی ندارد، اظهار کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم راهپیمایی امروز آخرین راهپیمایی برای آزادی فلسطین بوده و سال بعد راهپیمایی و جشن آزاد شدن قدس شریف را برگزار نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه