English

رییس پلیس آگاهی پایتخت:

۷۰ سارق به عنف در تهران دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۷۰ سارق به عنف در چند روز گذشته در تهران خبر داد.

۷۰ سارق به عنف در تهران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، سردار ولیپور گودرزی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاران من در پلیس آگاهی چند روز گذشته تعداد ۷۰  نفر سارقی که بصورت به عنف قاپ زنی از شهروندان  انجام می دادند  با اشراف اطلاعاتی این افراد شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد ۵۰۰ دستگاه گوشی موبایل مسروقه کشف که در اسرع وقت تقدیم مالباختگان خواهد شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: این افراد جامعه هدف ما هستند که با هماهنگی  قضائی دستگیر و با توجه به اینکه  برخی از این افراد سابقه دار بوده و تکرار جرم دارند، بازداشت موقت و اشد مجازات روبرو خواهند شد و پس از اتمام تحقیقات تحویل زندان می شوند.

سردار گودرزی عنوان کرد: برای افرادی که قرار وثیقه صادر می شود حتما با پابند الکترونیکی  با هدف پیشگیری و کشف جرم در زمان کوتاه رصد و کنترل نصب خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری

 

وی گفت: این افرادی که در حال حاضر دستگیر شدند فاقد پابند الکترونیکی بودند اما جز جامعه هدف ما بودند، طبق مستندات جمع آوری شده  در سرقت ها مشارکت داشتند و این کشفیاتی هم که از این افراد بدست آمده است مشخص است که تعداد زیادی سرقت مرتکب شدند.

سردار گودرزی در خصوص افزایش جرائم گفت: این جرائم افزایش پیدا نکرده است اما بدلیل وجود فضای مجازی حتی یک حادثه نیز در ابعاد جهانی پخش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه