English

پلیس راهور تهران:

۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در پایتخت برطرف شد

معاونت عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از رفع ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در پایتخت خبر داد.

۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در پایتخت برطرف شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ احسان مؤمنی درباره مطالبه‌گری پلیس از سازمان‌ها گفت: پلیس مطالبه‌گر است. پلیس از سازمان استاندارد، وزارت صمت و شرکت‌های خودرو‌ساز در خصوص ایمنی وسایل نقلیه مطالبه‌گری می‌کند.

وی افزود: پلیس از وزرات راه و شهرداری درباره راه و ایمنی راه‌ها مطالبه‌گری می‌کند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در خصوص مطالبه‌گری و رفع نقاط حادثه‌خیز، پلیس ۲۱۲ محل حادثه‌خیز را برطرف کرده تا در سال جدید دیگر شاهد تصادف منجر به فوت نباشیم.

سرهنگ مؤمنی افزود: ۱۲۸۵ نقطه در شهر تهران با استفاده از نورپردازی، برچسب‌گذاری و نصب بنر آشکارسازی شد تا از وقوع تصادفات جلوگیری شود. این امر به شهروندان می‌گوید که در این محل‌ها احتمال تصادف وجود دارد.

وی گفت: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه‌گر بوده‌ایم. در این معابر، تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت. به همین خاطر ۲۰۰ تابلوی هدایت مسیر به تابلوهای دیگر اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: در ۱۷ محل نیز پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شده که اگر خدای نکرده در معابر بزرگراهی حادثه‌ای روی داد و وسیله نقلیه‌ای خراب شد، این محل‌ها، یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خودروها باشد.

وی افزود: همان‌گونه که پلیس در بحث آموزش رانندگان که یکی از اضلاع مثلث انسان، راه و وسیله نقلیه است، گام‌های زیادی برداشته و فرهنگ‌سازی را در دستور کار خود قرار داده، توقع داریم دیگر سازمان‌ها نیز در این زمینه گام بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه