English

رئیس کمیته امداد امام خمینی :

موسسه راه زندگی در ۳۱ استان کشور راه اندازی شد

رئیس کمیته امداد گفت: موسسه راه زندگی در ۳۱ استان کشور در راستای ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره راه اندازی شد.

موسسه راه زندگی در ۳۱ استان کشور راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، سید مرتضی بختیاری در رویداد تخصصی  خدمات روانشناختی و مشاوره کمیته امداد، اظهارداشت: ما جامعه هدفی داریم که گاها پدر و مادر ندارند اما با پرورش استعداد خود به نخبگان کشور تبدیل شدند.

وی در خصوص ضرورت  ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره، افزود: یکی از کار کردهای روانشناس و مشاوره برای جامعه هدف ما حیات دادن به این افراد است.

بختیاری عنوان کرد: حضرت  امام وقتی فرمان تاسیس کمیته امداد  را داد در خلال اظهاراتشان در چندین صحبت هایشان فرمودند کار کمیته امداد حیات بخشی، مدد به کار و مدد به زندگی شرافت مندانه است.

رئیس کمیته امداد بیان کرد: دانش وقتی با باورهای دینی در آمیخته می شود اثر گذار خواهد بود، علم منهای معنویت آتش خواهد بود همانگونه که  در جریان غزه شاهد هستیم موشک از آمریکا آورده میشه و بر سر مردم بی گناه غزه می ریزند.

وی افزود: در همین مدت کوتاه موسسه رز راه اندازی شد مراحل قانونی انجام و اکنون در  ۳۱ مرکز کلینیک بازگشایی شده و از بسیاری از اتفاقات تلخ جلوگیری کرده  و سبب تحول در این حوزه شده است.

سید ابوالفضل پرپنچی نیز در این آئین با تبریک روز روانشناسی و مشاوره اظهار داشت: کمیته امداد در راستای توانمند سازی خانواده های تحت حمایت خدمات مختلفی ارائه می کند.

وی با بیان اینکه از اهمیت خدمات روانشناسی هر چقدر صحبت کم است، افزود: برخی خیال می‌کنند نیاز خانواده ها فقط معیشت، مسکن و پوشاک است در صورتی که مشاوره نیاز اصلی آنها است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، بیان کرد: مشاور سبب می شود خانواده هایی که از مسیر اصلی خارج شدند به مسیر بازگردند.

وی  با بیان اینکه در حوزه توانمند سازی هم اگر راهنمایی و مشاوره نباشد به هدف نخواهیم رسید، عنوان کرد: یکی از موارد توانمند سازی اقتصادی بوده اما بحث مشاور اجتماعی است که می‌تواند فرد را برای تحقق توانمندی آماده کند.

وی به راه اندازی کلینیک راه زندگی(رز) در کمیته امداد اشاره کرد و خاطرنشان کرد: باید برای راه اندازی این مراکز از افرادی که موثر در  انجام این مهم بودند تشکر کرد.

ادامه دارد...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه