English

دستگیری عاملان اختلاس ۵۵ میلیارد ریالی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: عاملان اختلاس ۵۵ میلیارد ریالی یک شرکت در این استان، با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی، شناسایی و دستگیر شدند.

 دستگیری عاملان اختلاس ۵۵ میلیارد ریالی در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی‌اکبر جاویدان روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: درپی مراجعه و اعلام شکایت یکی از اعضای هیات مدیره یک شرکت به پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر وقوع یک فقره جرم اختلاس تحت‌عنوان تحصیل مال از طریق نامشروع، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع با هماهنگی قضایی تمامی اسناد مالی و پرونده‌های داوری توسط کارشناسان فنی پلیس امنیت اقتصادی استان هرمزگان بررسی‌ دقیق شدند و با جمع‌آوری دلایل و مستندات موجود در این اسناد مشخص شد مدیرعامل این شرکت از پول آن مبلغ ۱۰میلیارد ریال وجه، یک دستگاه خودروی دنا به ارزش ۸ میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال و یک دستگاه خودرو سانتافه به ارزش ۳۷ میلیارد ریال با همکاری یکی از داوران به هویت معلوم برداشت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان توضیح داد: تمامی مدارک و مستندات وقوع این جرم نظیر پرینت حساب، پرینت پیامک متهمان و نظایر آن دریافت و ضمیمه پرونده شده است.

سردار جاویدان اضافه کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی روی این پرونده ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه