English

جانشین فرمانده فراجا:

پلیس به تکالیف خود در چارچوب قانون عمل خواهد کرد

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رسالت سنگین پلیس در حوزه امنیت اجتماعی و حفظ شئون اسلامی تصریح کرد: پلیس به وظایف و تکالیف خود در چارچوب قانون عمل خواهد کرد.

پلیس به تکالیف خود در چارچوب قانون عمل خواهد کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار قاسم رضایی در کمیسیون عملیات فراجا در گیلان که با حضور مسؤولان انتظامی در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: عمل به تکالیف و وظایف ذاتی در برقراری امنیت و نظم عمومی و پاسخ به مطالبات مردمی و مسئولان و همچنین ایجاد آرامش روانی برای مسافران از اهداف مهم پلیس در استان‌های مسافر پذیر است.

وی با بیان اینکه طرح سالم‌سازی سواحل و انتظام بخشی تفرجگاه‌ها و معابر شهری با هدف فراهم آوردن بستری مناسب و امن همراه با آرامش برای مسافران هر ساله به اجرا در می‌آید، افزود: حضور مسافران در سواحل و تفرجگاه‌های استان‌های شمالی کشور، مأموریت‌های پلیس را از لحاظ امنیتی، ترافیکی و انتظام‌بخشی گسترده‌تر می‌کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به تهدیدات نرم دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی افزود: مجموعه انتظامی به وظایف و تکالیف خود در چارچوب قانون عمل خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به اهمیت پاسداری از ارزش‌ها و جلوگیری از انجام اقدامات خلاف شئون اسلامی در سواحل و تفرجگاه‌ها خاطرنشان کرد: پلیس علاوه بر حفظ نظم، امنیت و آسایش عمومی و تسهیل در عبور و مرور و تردد مسافران در محورهای مواصلاتی، در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی، رسالت سنگینی در حوزه امنیت اجتماعی و حفظ شئون اسلامی برعهده دارد.

سردار رضایی با بیان اینکه هدف اصلی پلیس از اجرای طرح‌های سالم سازی سواحل و تفرجگاه‌ها، حفظ امنیت و آسایش عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است اظهار داشت: برخورد با ناهنجاری‌ها در سواحل و تفرجگاه‌ها رسالت ترک نشدنی پلیس است.

وی در پایان با تاکید بر اشراف اطلاعاتی و انجام هدفمند مأموریت‌های سازمانی تصریح کرد: پلیس با مشارکت سایر دستگاه‌ها و همکاری مجموعه قضائی به دنبال ایجاد امنیت پایدار و محیطی سالم در سواحل و تفرجگاه‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه