English

وزیر علوم:

پالایش جامعه باید توسط جامعه دانشگاهی انجام شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پویش، پالایش و پیرایش جامعه باید توسط جامعه دانشگاهی انجام شود.

پالایش جامعه باید توسط جامعه دانشگاهی انجام شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در  آئین اعطای نشان عالی دانش اظهار داشت: دانشگاه تهران نماد و  نمود آموزش عالی بوده، بخاطر برنامه ریزی ابداع این برنامه فاخر که اثر بخش و امید آفرین برای جوانان است باید از آنها تشکر کرد.

وی با عنوان اینکه این برنامه ها هویت ساز است، افزود: همچنین این برنامه سبب تحقق مرجعیت علمی بوده که یکی از اهداف نظام است و در  چند بعد فردی گروهی و منطقه ای است که فردی انجام شده و مابقی نیز  باید انجام شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: پویش، پالایش و پیرایش فرهنگ جامعه باید توسط جامعه دانشگاهی انجام شود؛  برخی ضرب المثل های ما مانع پیشرفت بوده مثلا میگیم  مانند تراکتور کار می کنید و یا با یک گل بهار نمی شود، در صورتی که با یک گل بهار میشود وقتی یک فرد  شایسته در جایی حضور داشته باشد می تواند مخیط پیرامونی خود را  گلستان کند، مخصوصا وقتی مرجع علمی باشد.

زلفی گل با اشاره به اینکه در فرهنگ کشور پیشرفته کار را مقدس می دانند، تصریح کرد: اما کار در کشور به این شکل مطرح شده چرا حرص می زنی و مانند تراکتور کار می کنید.

وی گفت: از طریق  این برنامه ها انسان های بزرگ شناسایی و به جامعه معرفی می شوند.

زلفی گل عنوان کرد: دعای پدر و مادر باید برای فرزندان خود این باشد که انسان بزرگ مسیر زندگی آنها قرار گیر چرا که سبب تغییر  مسیر فرد و رسیدن به اهدافش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه