English

مطالبه مردم از پلیس:

جامعه را برای ارازل و اوباش ناامن کنید

اگر چه در سال های اخیر پلیس برای نا امن کردن جامعه برای ارازل و اوباش تلاش های بسیاری انجام داده است اما مردم درخواست استقرار بیشتر پلیس در برخی مناطق مستعد به حضور ارازل را دارند.

جامعه را برای ارازل و اوباش ناامن کنید

، اویل خرداد ماه نزاع و درگیری گروهی از ارازل و اوباش در مجتمع تجاری گلستان در شهر قدس اتفاق افتاد که فیلم آن در شبکه های مجازی گسترش یافت و دچار رعب و وحشت در بین مردم گردید.

اگرچه در سال های اخیر دستگیری و برخورد با ارازل و اوباش توسط پلیس به شدت و قدرت در حال انجام است و همیشه قدردان این زحمات بوده ایم، اما مردم این تقاضا را دارند که حلقه فعالیت را برای این افراد بیش از پیش  تنگ تر شود و اجازه ایجاد ترس و القای احساس نا امنی در جامعه را به افراد ندهیم.

به گفته پلیس بانک اطلاعاتی ارازل و اوباش مناطق مختلف وجود دارد و افراد در رصد پلیس هستند، اما دغدغه آنها افراد جدیدی هستند که با مصرف مشروبات الکلی و تحریک آنها توسط اطرافیان دست به این قبیل رفتار ها می زنند.

عدم بازدارندگی مجازات منازعه

مجازات جرم منازعه بر طبق قانون مجازات اسلامی حسب مورد از سه ماه تا سه سال متغییر می باشد ، که مجازات شرکت کنندگان در صورت صدمات واده مختلف متفاوت است که عبارتند از : 

در صورتی که نزاع منتهی به قتل شود به حبس از یک تا سه سال .

در صورتی که منتهی به نقص عضو شود به حبس از شش ماه تا سه سال .

در صورتی که منتهی به ضرب و جرح شود به حبس از سه ماه تا یک سال . 

علاوه بر مجازات های مقرر در فوق قاضی می تواند هریک از افراد مرتکب را حس مورد به مجازات قصاص یا دیه محکوم نماید .

پلیس نشان داده است که در مواجهه با افرادی که با عربده‌کشی، عرض اندام، قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای مردم دغدغه امنیتی ایجاد می‌کنند، هرگز ملایمت و ترحم ندارد و نخواهد داشت.

شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در مجتمع تجاری گلستان در دستور کار معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

بیشتر بخوانید:

تعدادی ارازل و اوباش نوپدید حین درگیری با سلاح سرد دستگیر شدند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه