English

پلیس آگاهی:

طی ۳ روز در کشور ۶۰۰ سرقت منزل کشف شد

رئیس اداره مبارزه با سرقت منزل پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری ۴۳۷ سارق و مالخر و کشف ۶۴۱ فقره سرقت در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در سراسر کشور خبر داد.

طی ۳ روز در کشور ۶۰۰ سرقت منزل کشف شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ محمدرضا افراز گفت: ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم خیز از مهم‌ترین اولویت های پلیس آگاهی در حوزه مبارزه با سرقت منزل است که می‌طلبد همه مردم در این راستا با پلیس همکاری کنند.

وی با اشاره به ابلاغ طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در سراسر کشور افزود: در جریان اجرای این طرح سه روزه ماموران با انجام اقدامات پلیسی و طی عملیات‌های جداگانه ۳۹ مالخر و همچنین ۳۹۸ سارق را دستگیر کردند.

رئیس اداره مبارزه با سرقت منزل پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان در اجرای این طرح ۶۴۱ فقره سرقت کشف شد، گفت: بنا به دلایل متعدد، نگهداری مقادیر زیاد پول نقد، ارز، سکه، طلا و اشیا قیمتی و اسناد با ارزش در منزل به صلاح نبوده و شهروندان باید سپرده‌گذاری و صندوق امانات بانک‌ها را به عنوان جایگزینی مناسب و امن مورد توجه قرار دهند.

افراز با اشاره به نقش و اهمیت تجهیز منازل، پارکینگ‌ها و راهروهای ورودی به دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های هشدار دهنده استاندارد در پیشگیری و حتی کشف سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، افزود: افزایش ضریب امنیتی دربهای ورودی، پشت بام، بالکن و حیاط منازل گامی مهم در جلوگیری از سرقت به شمار می‌رود.

وی در پایان از هموطنان خواست نیروهای خدماتی و نظافتی مورد نیاز خود را از شرکت‌های معتبر درخواست کرده و قبل از شناسایی کامل افراد و رؤیت کارت شناسایی آنان، در منزل یا آپارتمان را باز نکنند و در صورت موارد مشکوک به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه