English

فرمانده انتظامی تهران:

۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در پایتخت کشف شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در پایتخت در پوشش‌ها و محموله‌های مختلف کشف شده که بیشترین آن از نوع هروئین بوده است.

 ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در پایتخت کشف شد
به گزارش خبرگزاری موج

، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف محموله بزرگ مواد مخدر در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد. این محموله ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر بوده که در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت کشف و ضبط شده است. بیشتر این مواد شامل مواد مخدر هروئین  و در پوشش‌های مختلف و محموله‌های متفاوت با خودرو و موتور بوده است.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز در این‌باره گفت: پلیس با تجهیزات ویژه‌ای که در اختیار دارد در تمامی حوزه‌ها توفیقات خوبی دارد. مأمورین ما از داخل ۳ تریلر که حداقل ۶۰ تن بار داشتند توانستند ۳۵۰ کیلوگرم هروئین کشف کنند.

وی افزود: محله‌هایی که شاید برای ساکنین آنجا ندیدن معتاد آرزو شده بود، امروز پاکسازی شده و عدم‌حضور معتادین را شاهد هستیم؛ توزیع‌کنندگان دستگیر می‌شوند و تهیه مواد دیگر به سادگی امکان‌پذیر نیست. برخورد و جمع‌آوری معتادان، قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در این عملیات، ۴ قاچاقچی اصلی دستگیر شدند و خودروهایی که توقیف‌شده بخشی از اموال آنهاست که برابر قانون مصادره انجام می‌شود.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مواد مخدر

سردار محمدیان گفت: این محموله در حوزه تهران در حال انتقال به خارج از تهران و به سمت مرز بوده و احتمال توزیع محموله داخل تهران هم وجود داشته که با تلاش شبانه‌روزی همکاران شناسایی و توقیف شدند.

وی افزود: یک گرم این مواد مخدر کافی است تا یک جوان را معتاد غیرقابل برگشت کند.

سردار محمدیان به قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد و گفت: برابر قانون همه اینها مجرم هستند. توزیع‌کننده که می‌بیند چه بلایی بر سر مصرف‌کننده می‌آورد و باز هم به این کار ادامه می‌دهد باید مجازات سنگینی شود.

وی درباره کشفیات در فضای مجازی بیان کرد: مجرمین از همه بسترها برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌کنند که یکی از آنها فضای مجازی است و به تمام کسانی که از بستر فضای مجازی توزیع مواد مخدر دارند، همچنان هشدار می‌دهیم که پلیس توانمند است و  بر مجرمین اشراف دارد و آخر عاقبت‌شان مجازات و بازداشتگاه است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تعدادی از افراد دستگیر شده هم در سنین کم هستند که این افراد به دلایلی از جمله خانواده معتاد داشتند، به راه غلط کشیده شده‌اند.

وی گفت: در عملیات ۳ ماهه رزمندگان خاموش پلیس مبارزه با مواد مخدر که شبانه‌روزی در حال مبارزه هستند، ۵ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری کشف‌شده که این ۳۵۰ کیلوگرم، قسمتی از آن کشفیات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه