English

وزیر میراث‌فرهنگی توضیح داد:

تجلیل از شهید رئیسی و ٨ نخبه فرهیخته در حوزه میراث فرهنگی

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: سومین دوره تجلیل و نکوداشت چهره‌های ماندگار میراث فرهنگی روز پنجشنبه - ۳۱ خرداد - در تهران برگزار و از ٨ نخبه فرهیخته در حوزه میراث فرهنگی تجلیل خواهد شد.

تجلیل از شهید رئیسی و ٨ نخبه فرهیخته در حوزه میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: سومین دوره تجلیل و نکوداشت چهره‌های ماندگار میراث فرهنگی روز پنجشنبه - ۳۱ خرداد - در تهران برگزار و از ٨ نخبه فرهیخته در حوزه میراث فرهنگی تجلیل خواهد شد.

وزیر میراث فرهنگی گفت: در سومین دوره نکوداشت چهره های ماندگار به صورت ویژه از شخصیت ارزنده رئیس جمهور شهید ابراهیم رئیسی به عنوان «حامی میراث فرهنگی» تجلیل می‌شود.

ضرغامی اظهار داشت: نکوداشت چهره های ماندگار رویداد ابتکار ارزشمندی است که در وزارت میراث فرهنگی در دولت سیزدهم و با هدف تجلیل از دو یشکسوتاندو نخبگان سرمایه های کشور پایه گذاری شد، هدف اصیل این برنامه افزایش سطح میراث فرهنگی، انتقال نسبی تجربیات و معرفی الگو برای جامعه است، در دو دوره ای که برگزار شد آثار و برکات زیادی داشت و شهید رئیسی بارها در صحبت‌ها خود از ارزش و تاثیر این رویداد تشکر کرد.

وی تصریح کرد: میراث فرهنگی و تمدنی کشور سرمایه ارزشمند بی‌بدیل است و در کنار آن پیشکسوتان و سرآمدان میراث فرهنگی جزو ریشه‌ها و شناسنامه های کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه