English

هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر در سیل استان اردبیل امدادرسانی کرد

جمعیت هلال احمر اعلام کرد که به ۲۲۸ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های خلخال، کوثر و سرعین امدادرسانی و اسکان اضطراری شده است.

 هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر در سیل استان اردبیل امدادرسانی کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، مجتبی باباپور در این باره گفت: در اثر بارش‌های سیل آسا، سیل و آب گرفتگی معابر و منازل در روستای مورستان از توابع خلخال، روستای تازه کند سبلان از توابع سرعین و در سطح شهر کیوی به مرکز پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ گزارش شد.

وی ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در قالب ۱۴ تیم عملیاتی شامل تیم‌های محیط های آبی، اسکان و تغذیه اضطراری و ارزیابی سوانح متشکل از ۵۰ نفر با به کارگیری ۱۱ خودروی کمک دار امدادی به یاری مردم شتافتند.

جانشین مدیر جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: سرخ و سپیدپوشان هلال احمر تا به حال به ۲۲۸ نفر حادثه‌دیده امدادرسانی کرده اند و اقلام زیستی و معیشتی همچون ۴۵ چادر امدادی، ۱۲۰ تخته پتو، ۴۵ تخته موکت، ۴۵ ست ظروف آلومینیوم، ۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته ، ۲۰۰ کیلوگرم نایلون و همچنین زیر انداز و خرما و بیسکوییت در میان آنان توزیع کرده اند.

باباپور با اشاره به اینکه عملیات همچنان ادامه دارد، افزود: نیروهای عملیاتی استان با تمام تلاش خود با به کارگیری موتور آب و دستگاه‌های کف کش در حال تخلیه منازل هستند.

ندای امداد ۱۱۲ به صورت ۲۴ آماده دریافت گزارش حوادث و ارائه خدمات به هموطنان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه