English

در جشن بزرگ غدیر تهران بیش از ۲ میلیون مهمان با مترو جابجا شدند

مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک از استقبال پرشور تهرانی‌ها در روز عید غدیر خبر داد و گفت: بیش از ۲ میلیون نفر از خدمات حمل و نقل عمومی برای حضور در میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر استقبال کردند

در جشن بزرگ غدیر تهران بیش از ۲ میلیون مهمان با مترو جابجا شدند
به گزارش خبرگزاری موج

، حسن رضایی ضمن ارائه گزارشی از خدمات انجام گرفته در حوزه حمل و نقل عمومی ویژه مراسم روز جشن عید غدیر، گفت: روز گذشته وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران اعم از مترو، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها مملو از دوست‌داران امیرالمومنین(علیه السلام) بود که خود را از نقاط مختلف شهر به مراسم باشکوه مهمانی غدیر رساندند. 

رضایی اظهار کرد: بیش از ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس و تاکسی از ساعات آغازین روز جشن تا پاسی از نیمه‌شب گذشته، به مهمانان جشن غدیر خدمات‌رسانی و سرویس‌دهی کردند.

وی افزود: شرکت متروی تهران نیز تا ساعت ۲۳:۰۰ میزبان بیش از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مسافری بود که از نقاط مختلف خود را به جشن می‌رساندند.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، رضایی خاطرنشان کرد: حوزه حمل و نقل عمومی شهر تهران با افتخار و بصورت کاملا رایگان، امسال نیز مانند سال‌های گذشته خدمات ویژه برای جابه‌جایی شهروندان عزیز ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه