English

فرمانده فراجا:

امنیت کاملا برقرار و انتخابات در نظم در حال انجام است

فرمانده انتظامی کشور تصریح کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچگونه حادثه امنیتی در هیچ نقطه ای از کشور گزارش نشده و امنیت کاملا برقرار و انتخابات در نظم در حال انجام است

امنیت کاملا برقرار و انتخابات در نظم در حال انجام است
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار احمدرضا رادان در حاشیه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه پس از تشییع باشکوه رئیس جمهور شهید و همراهان وی که یک حماسه برای کشور بود، اظهار داشت: دنیا امروز نیز شاهد شگفتانه ای دیگر به جهت حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه امروز رأی ندادن به نوعی خودتحریمی برای مردم محسوب می شود، افزود: امروز اگر کسانی مدعی اظهارنظر در صحنه سیاسی کشور هستند باید با حضور در پای صندوق های رأی نظر خود را اعلام کنند.

سردار رادان با بیان این که هر یک رأی کمک به تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، عنوان کرد: صَرف نظر از سلایق گوناگون، حضور افراد در پای صندوق های رأی و انتخاب یکی از نامزدها، رئیس جمهور کشور ایران را مشخص خواهد کرد.

فرمانده فراجا اظهار داشت: طی گزارش های دریافتی حضور مردم عدد قابل توجهی در پای صندوق های رأی است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچگونه حادثه امنیتی در هیچ نقطه‌ای از کشور گزارش نشده و امنیت کاملا برقرار و انتخابات در نظم در حال انجام است و همکاران ما تا آخرین لحظه رأی گیری و شمارش آراء و اعلام نتایج در کنار مردم خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه