English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا:

شرکت پرشور در انتخابات آینده ساز کشور است

بنا بر تاکید رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، حضور در انتخابات برای آینده و سرزمین ما مفید است.

شرکت پرشور در انتخابات آینده ساز کشور است
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار حسین رحیمی پس از حضور در پای صندوق سیار رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مقر پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: وظیفه همه ملت ایران است که برای اعتلای ایران عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در این انتخابات  برابر فرمان مقام معظم رهبری شرکت کنیم همه تکلیف و وظیفه داریم که با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای اقتدار خود را به نمایش بگذاریم و از این طریق مشت محکمی بر دهان کسانی که نمی‌خواهند سرافرازی و قدرت نظام و کشور عزیزمان را ببینند، بزنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به  اینکه حضور در این انتخابات تکلیف است و برای آینده و سرزمین ما مفید است، گفت: باید در انتخاب افراد، فردی که توانمندی لازم را داشته باشد و در عمل این توانمندی را داشته باشد انتخاب کنیم. فردی که نشان داده باشد پیرو و گوش به فرمان ولایت است و به آرمان‌های امام و شهدا پایبند است و برای ایجاد عمران و آبادی و ارتباط با کشورهای دیگر و حل مشکلات مردم و در راس آن مشکلات اقتصادی مردم برنامه و تلاش داشته باشد.

رحیمی گفت: آینده متعلق به ماست و هیچ کشوری قرار نیست برای ما کاری کند و ما باید ایران اسلامی را با تلاش و همت خود بسازیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه