English

نام‌نویسی آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی شروع شد

اسم نویسی در آزمون صلاحیت حرفه‌ای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از امروز (۹ تیر) شروع شد و تا شنبه آینده (۱۶ تیر) ادامه دارد، آزمون نیز جمعه (۲۶ مرداد) برگزار خواهد شد.

نام‌نویسی آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی شروع شد
به گزارش خبرگزاری موج

، کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه به تاریخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

آزمون نیز روز جمعه به تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ با توجه به آمار شرکت‌کنندگان، حسب مورد در شهر تهران یا برخی مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

بر اساس این خبر غیبت در جلسه آزمون در زمان تعیین شده به هر علت که باشد انصراف از شرکت تلقی می شود و حقی به داوطلب غائب تعلق نمی‌گیرد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران به استناد قانون تشکیل سازمان که در تاریخ ۱۳۸۲/۱/۲۷ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۱۳۸۲/۲/۹ به تأیید شورای محترم نگهبان رسید و بر اساس فصل دوم این قانون (ماده سوم- بند نخست) که تعیین حدود صلاحیت های تخصصی و صدور شماره نظام و پروانه کار اعضای سازمان را مورد تأکید قرار داده است، اقدام به برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای در سطح کشور می کند.

آزمون صلاحیت حرفه ای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۳/۵/۲۶ با توجه به آمار به صورت متمرکز در تهران و یا برخی مراکز استان‌ها، از طریق سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور برگزار می شود. کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره که دارای صلاحیت های لازم و مندرج در این راهنما هستند، پس از احراز حد نصاب آزمون کتبی و در صورت داشتن سایر شرایط مندرج در درگاه ملی مجوزها به دریافت پروانه صلاحیت حرفه ای و تخصصی از سوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران نائل خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه