English

سیلاب در انتظار ۱۵ استان‌ کشور

سازمان هواشناسی با صدور هشدار وقوع سیلاب ناگهانی در برخی استان‌ها از فعالیت سامانه بارشی تا چهارشنبه در ۱۵ استان و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

 سیلاب در انتظار ۱۵ استان‌ کشور
به گزارش خبرگزاری موج

​، براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی  امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان،‌ خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین، تهران و سمنان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

فردا دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در برخی ساعات رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این شرایط در شمال غرب، نیمه غربی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی رگبار باران همراه با رعدوبرق روی می‌دهد.

 روز پنجشنبه در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا روز چهارشنبه در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده وجود دارد. از امروز تا چهارشنبه در شمال‌شرق، شرق، جنوب‌شرق، بخش‌های از مرکز کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز واز روز دوشنبه تا چهارشنبه در غرب و جنوب‌غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا دریای خزر، شرق دریای عمان، خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه