English

آخر هفته هوای کشور گرم‌تر می‌شود

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ تیر در غالب مناطق کشور جوی پایدار، همراه با افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.

 آخر هفته هوای کشور گرم‌تر می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در برخی نقاط واقع در شمال‌غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، وزش باد گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. 

چهارشنبه ۱۳ تیر بارش در مناطق یادشده با شدت کمتری ادامه خواهد داشت. پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ تیر در غالب مناطق کشور جوی پایدار، همراه با افزایش نسبی دما حاکم می‌شود و فقط در ارتفاعات واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

طی دو روز آینده در برخی نقاط جنوب استان سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق هرمزگان و کرمان در ساعات بعد از ظهر، رشد ابرهای همرفتی و احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

تا چهارشنبه در غرب، جنوب‌غرب، شمال‌شرق، شرق، جنوب‌شرق، بخش‌هایی از مرکز کشور استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید و پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

امروز دریای خزر، سه روز آینده شرق و مرکز دریای عمان و چهارشنبه خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج خواهد شد.

گفتنی است آسمان تهران فردا ۱۲ تیر کمی ابری تا نیمه‌ابری، از بعد از ظهر وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۲۵ و۳۶ درجه سانتی‌گراد و پس فردا (۱۴ تیر) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با کمترین و بیشترین دمای ۲۴ و ۳۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه