English

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

دولت شهید رییسی ۲۸ پروژه عمرانی بنیاد شهید را آغاز کرد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، گفت: ۲۸ پروژه عمرانی در دولت شهید رییسی شروع شده است که امیداریم تا پایان سال به اتمام برسد.

دولت شهید رییسی ۲۸ پروژه عمرانی بنیاد شهید را آغاز کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: ما یک آزمون استخدامی برای ۳۱ هزار فرزند شهید داشتیم که برگزار شده و مراحل گزینش آن در حال انجام است امیدواریم هرچه سریع‌تر جذب شوند و سرکارشان بروند.

وی افزود: برخی از قوانین و مقررات مربوط به جامعه ایثارگری که دنبال می‌کردیم که اعتبار آن را تامین کنیم و سازمان برنامه هم قول داده بود انشالله در دولت آینده تامین شود همچنین برخی از فوق‌العاده‌های مربوط به ایثارگران هم باید پرداخت شود.

رئیس بنیاد شهید ادامه داد: وظیفه همه ما کمک به دولت جمهوری اسلامی چه در داخل دولت و چه در بیرون دولت است الزام آن هم این نیست که حتماً انسان عضوی از کابینه باشد تا بتواند کمک کند ما هر کمکی که برای قوام دولت جمهوری اسلامی از دستمان برآید انجام می‌دهیم.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: توصیه من به رئیس جمهور آینده هم این است که ان شاء الله با اخلاص و صداقت و برای مردم و تحت اوامر مقام معظم رهبری بدون اینکه برای خودش چیزی ببیند، خاضعانه، خاشعانه و خاکسار در محضر مردم کارهای خود را انجام دهد.

وی در توصیه خود مبنی بر اینکه مردم به چه گفتمانی در این دوره از انتخابات رای بدهند، گفت: مردم شیرینی دولت‌های مردمی را چشیده‌اند، دولت‌هایی که هیچ وظیفه‌ای برای خودشان قائل نیستند الا خدمت به مردم و بخصوص مستضعفین.امیدوارم که توجه به اینکه برکات چنین دولت‌هایی را دیده‌اند به همین خط گفتمانی رای بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه