English

وزیر بهداشت:

پیشرفته‌ترین خدمات سلامت در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی ارائه می شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: پیشرفته‌ترین خدمات سلامت در مراکز درمانی سازمان تامین‌اجتماعی ارائه می شود.

پیشرفته‌ترین خدمات سلامت در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی ارائه می شود
به گزارش خبرگزاری موج

​، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مراسم بهره‌برداری از دستگاه فوق‌پیشرفته «فمتولیزیک» در بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد تهران که با حضور میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و جمعی از مدیران و کادر درمان این سازمان برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های این سازمان در مسیر ارتقای کیفیت و توسعه خدمات درمانی و ارائه خدمات پیشرفته در مراکز درمانی این سازمان، همکاری بین سازمان تأمین‌اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان لبافی‌نژاد را یک الگوی بسیار خوب مدیریتی توصیف و ابراز امیدواری کرد که در آینده این الگو استمرار داشته باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا، امام شهدا و خصوصاً شهدای عرصه سلامت و رئیس‌جمهور شهید رئیسی، اظهار داشت: بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد بعد از انقلاب یک تاریخ پرشکوه را طی کرده و کارهای بزرگی در این مرکز انجام شده است.

وی با اشاره به این‌که شهید آیت‌الله رئیسی خصوصیات برجسته‌ای داشتند که هنوز به درستی و به شکل کامل تبیین نشده است، گفت: از بارزترین ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید، وطن‌دوستی بود. برخلاف کسانی که شعار ایران‌دوستی می‌دهند و اما در عمل کاری برای کشور نکردند و نمی‌کنند، ایشان همواره و تا آخرین لحظات پای کار ایران بودند.

عین‌اللهی با اشاره به پیشرفت‌های عظیم کشور در حوزه درمان در سال‌های پس از انقلاب، گفت: در حوزه سلامت، ایران یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه است و مردم بسیاری از کشورها برای درمان به کشور ما مراجعه می‌کنند در حالی که ابتدای انقلاب این وضعیت بالعکس بود. در همین سال گذشته، یک و نیم میلیون گردشگر سلامت در کشور داشتیم که این نشانه توانمندی ایران در حوزه سلامت است.

وی با اشاره به چالش‌های خدمت‌رسانی در حوزه سلامت گفت: در مدتی که مسئولیت این بیمارستان را به عهده داشتم، تمام بیمارستان پر از بیماران کرونایی بود، اما همه عزیزان و همکاران بیمارستان به میدان آمدند و با همکاری وزارت بهداشت و سازمان تأمین‌اجتماعی، حتی یک بیمار هم از خدمات این بیمارستان محروم نشد. همکاری بین سازمان تأمین‌اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی در اداره این بیمارستان، الگوی بسیار خوب مدیریتی را ایجاد کرده که امیدواریم در آینده این الگو استمرار داشته باشد. در این میان، از مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی تشکر ویژه دارم که پشتیبان بسیار خوبی برای بیمارستان لبافی‌نژاد و حوزه سلامت هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر این‌که در دولت سیزدهم در حوزه سلامت کارهای بسیار بزرگی انجام شد که اوج آن کنترل کرونا بود، گفت: درحالی‌که تا قبل از استقرار دولت مردمی، روزانه ۷۰۰ نفر از مردم عزیز را از دست می‌دادیم، با یک حرکت بزرگ و اثرگذار از سوی رئیس‌جمهور شهید و تلاش کادر زحمتکش سلامت کشور؛ این بیماری ظرف مدت کوتاهی کنترل شد. البته همان موقع کسانی گفتند این بیماری در سراسر جهان کنترل شده بود و شما کار خاصی نکردید، اما این خلاف واقعیت است.

وی افزود: زمانی‌که دولت مردمی سیزدهم سر کار آمد تنها ۱۸ هزار دوز واکسن به مردم تزریق شده بود، اما با عنایت شهید جمهور و همکاری ملت شریف ایران، در دولت سیزدهم این عدد به روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار دوز هم رسید که تعجب همگان را برانگیخت.

عین‌اللهی با اشاره به اینکه بیمارستان شهید لبافی‌نژاد نه فقط یک بیمارستان، بلکه یک دانشگاه بزرگ با هفتاد عضو هیئت‌علمی است، اظهار داشت: کارکنان این بیمارستان بسیار فداکار هستند و در خدمت‌رسانی به مردم شب و روز نمی‌شناسند و احساس صمیمیت بسیار خوبی در این مجموعه هست. آرزوی ما این بود که یک مرکز درمانی برای قشر کمتر برخوردار جامعه داشته باشیم که الحمدلله این اتفاق رقم خورد و امروز لبافی‌نژاد مرجع بیماران کمتر برخوردار از سراسر کشور است

وی با تأکید بر این‌که بیمارستان لبافی‌نژاد اولین مرکز ارائه خدمت در حوزه پیوند سلول‌های بنیادی در کشور بود، گفت: امروز این خدمت به‌عنوان یک کار روزمره و معمولی در این مرکز انجام می‌شود. امروز این بیمارستان در حوزه سلول‌های بنیادی با کشورهای اروپایی و امریکایی رقابت می‌کند و در منطقه، محل مراجعه بسیاری از کشورها است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه سازمان تأمین‌اجتماعی یک مجموعه مردم‌پایه است، اظهار داشت: گ دستاوردهای امروز سازمان تأمین‌اجتماعی به‌راحتی به دست نیامد و ما شاهد بودیم که طی سی و چند ماه گذشته، زحمات شبانه‌روزی در این مجموعه کشیده شد. یکی از افتخارات سازمان تأمین‌اجتماعی این است که به قشر کم‌برخوردار جامعه خدمات‌رسانی می‌کند و باعث افتخار بیمارستان لبافی‌نژاد است که مرجع خدمت‌رسانی به مخاطبان سازمان تأمین‌اجتماعی است.

وی در پایان در خصوص دستگاه فمتولیزیک که در این بیمارستان نصب شده است، گفت: این دستگاهی که امروز افتتاح شد، پیشرفته‌ترین دستگاه در حوزه چشم‌پزشکی است که عوارض بسیار کم و سرعت بسیار بالایی دارد. این دستگاه می‌تواند خدمات بسیار خوبی را با تعرفه دولتی به مردم ارائه کند و بیمارستان لبافی‌نژاد همواره در این جهت پیشرو بوده است که قطعاً این پیشرانی با پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی رقم خورده است. نکته حائز اهمیت این است که امروز پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی نظیر این دستگاه در بیمارستانی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که متعلق به قشر عزیز بیمه‌شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه