English

معاون سازمان ملی سنجش در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

کنکوری ها ببینند؛ تخلف کنکوری که سبب محرومیت چندساله می شود+ فیلم

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: همراه داشتن گوشی تلفن همراه چه روشن و چه خاموش می تواند فرد را دچار دردسر و جریمه کند.

کنکوری ها ببینند؛ تخلف کنکوری که سبب محرومیت چندساله می شود+ فیلم

دکتر علی صدر معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، اظهار داشت: خانواده ها توجه داشته باشند دانش آموزان 12 سال به ویژه در سال آخر زحمت میکشند و میخواهند  برای یک روز سرنوشت ساز آماده شوند، والدین باید آرامش  داشته باشند و آن را به فرزندان خود نیز منتقل کنند، به ویژه روز قبل از امتحان باید تمهیدات ویژه ای اتخاذ کنند  که دانش آموز روز آزمون  با آرامش در کنکورشرکت کرده و دغدغه دیگری نداشته باشند.

وی با بیان اینکه شب قبل باتوجه به کارتی که  پیرینت گرفتند محل حوزه امتحانی خود را شناسایی  کنند، افزود: این مهم سبب می شود در روز آزمون با مشکل یافتن آدرس مواجه نشوند، همچنین علاوه بر آن باید ترافیک احتمالی را نیز درنظر بگیرند.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور خاطرنشان کرد: برای داوطلبانی که آزمون آنها صبح برگزار می شود درب محل آزمون از ساعت7:30 و برای داوطلبین بعد از ظهر از ساعت 14 بسته می شود.

صدر با عنوان اینکه برای داشتن آزمون  خوب باید اقلامی را به همراه داشته باشید، عنوان کرد: این اقلام شامل کارت ورود به جلسه، کارت شناسایی عکس دار و وسایل مورد نیاز برای آزمون شامل حداقل دو عدد مداد نرم، پاک کن، مدادتراش و سنجاق برای الصاق کارت می شود.

وی در خصوص اقلام ممنوع برای شرکت در کنکور، خاطرنشان کرد: لوازم الکترونیکی، کیف دستی، ساک، گوشی تلفن همراه چه روشن و چه خاموش می تواند فرد را دچار دردسر و جریمه کرده، همراه داشتن عمدی و سهوی آن سبب می شود افراد را یک تا چندسال از شرکت در آزمون محروم کند.

 

بیشتر بخوانید: 

جوانترین و پیرترین های کنکور اعلام شد

کارت نوبت دوم کنکور از فردا توزیع می‌شود

تاثیر معدل در آزمون سراسری قطعی است و لغو نمی‌شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه