English

دوربرگردان غیر همسطح شرق به شرق بزرگراه شهید حسین همدانی افتتاح شد

دوربرگردان غیر همسطح شرق به شرق بزرگراه شهید حسین همدانی در قالب صدو سی و دومین پویش امید و افتخار افتتاح شد.

دوربرگردان غیر همسطح شرق به شرق بزرگراه شهید حسین همدانی افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، دوربرگردان غیر همسطح شرق به شرق بزرگراه شهید حسین همدانی در قالب صدو سی و دومین پویش امید و افتخار امروز دوشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ افتتاح شد.

حق‌بین معاون فنی عمرانی شهرداری تهران نیز در این آیین با بیان اینکه در این دوره مدیریت شهری  به پروژه‌های عمرانی طبق اثرگذاری و کارایی طرح‌ها با اولویت طرح‌های نیمه کاره توجه می شود، اظهار داشت: برهمین اساس حدود ۸۶ نقطه در سطح شهر تهران به جز پروژه‌های عمرانی مناطق، به عنوان پروژه‌های فرامنطقه‌ای است.

وی  با اشاره به اینکه خوشبختانه توزیع این پروژه‌ها در سطح شهر تهران نیز بر مبنای عدالت صورت گرفته است افزود: برای اجرای هرچه بهتر این پروژه ها نیاز به اتحاد و همکاری بین بخشی دارد که بسیار خوب در حال انجام بوده است.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از همکاری پلیس راهور با شهرداری تشکر کرد و گفت: پلیس راهور انجام پروژه های بزرگ در کلان شهر تهران امکان پذیر نبود.

حق بین به پروژه میدان جی اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه در راستای بهره‌برداری از کلان پروژه‌ای که اثرگذاری بسیاری دارد از ارزش بالایی برخوردار است.

 وی بیان کرد:  انسداد میدان جی براساس ماه‌ها تلاش و همکاری صورت گرفته که اگر ابعاد و پیچیدگی‌های این پروژه را برای مردم تشریح گردد به بزرگی و کارایی این پروژه پی میبرند. 

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران یکی از موضوع آسفالت شهر  که یکی از مطالبات مردم است اشاره کرد و افزود: سال گذشته رکورد بسیار خوبی در این خصوص به ثبت رسید و امسال  هدف‌گذاری بزرگتری در این راستا دنبال می کنیم.

حق بین عنوان کرد: از ابتدای سال تا کنون ۶۳۰ هزار تن آسفالت‌ریزی انجام  گردیده که در مقایسه با مدت مشابه حدود ۱۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

 وی با اشاره به اینکه همه این‌کارها با برنامه ریزی و کارشناسی انجام شده است، تصریح کرد:  باید کارکرد و هزینه‌های روز پروژه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

 

دور برگردان

 

پاسخ شهردار منطقه ۲۲ درخصوص پروژه هایی که دوبار افتتاح می شود

مسعود نصرتی شهردار منطقه۲۲ نیز در این مراسم اظهار داشت: این پروژه شاید از نظر مبلغ ریالی زیاد نباشد اما هزینه ای که برای این پروژه در گذشته شده بود، قابل توجه است.

وی با بیان اینکه برخی عنوان می کنند  پروژه در گذشته افتتاح شده و مجدد از سوی این دوره افتتاح می گردد، افزود: افتتاح صورت گرفته اما برای یک رمپ یا کنار گذر کارایی درستی نداشته است.

در پروژه ها یا اولویت بندی آن گاها شهروند مدار به موضوع نگاه نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: یک پروژه ای که باید خدمات ۱۰۰ درصدی ارائه دهد، ۸۱ درصد می دهد چون بدرستی و کامل پروژه به بهره برداری نرسیده است.

شهردار منطقه ۲۲ تهران عنوان کرد: اکنون شرکت هایی مختلف عمرانی همراه در حال اتمام پروژه هایی  هستند که در ۱۵ الی ۲۰ سال گذشته اجرایی شده و تمام نشده که بسیار ارزشمند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه