English

با حضور سرپرست ریاست جمهوری:

۹۰۵ خودرو و تجهیزات جدید به هلال‌احمر افزوده شد

با حضور مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و رئیس جمعیت هلال‌‌احمر کشور، آیین الحاق ۹۰۵ دستگاه خودرو و سایر تجهیزات امدادی به ناوگان هلال‌احمر برگزار شد.

 ۹۰۵ خودرو و تجهیزات جدید به هلال‌احمر افزوده شد
به گزارش خبرگزاری موج

، صبح امروز آیین الحاق ۹۰۵ دستگاه خودرو امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با حضور مخبر سرپرست ریاست جمهوری  و  پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر در مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد.

کولیوند با حضور در این مراسم ضمن عرض درود به شهدای هلال‌احمر و رئیس‌جمهور شهید، گفت: عرض سلام و خیر مقدم دارم خدمت حامی اصلی جمعیت هلال‌احمر در طول دولت سیزدهم، آقای مخبر که امروز ماحصل این دستورات و هماهنگی‌ها را در بخش توسعه و تقویت سیستم امداد و نجات می‌بینیم.

وی افزود: امروز ۶۰۰ خودرو هایلوکس دوکابیه امدادونجات، ۳۰۰ آمبولانس و تعدادی خودرو برای امور دیگر در مجموع ۹۰۵  دستگاه خودرو و تجهیزات‌ در اختیار نیروهای سراسر کشور قرار می‌گیرد و برای کمک‌رسانی استفاده می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

رونمایی از خودروهای جمعیت هلال احمر

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: امروز ۵۰ هزار چادر امدادی تیپ ۴ ،۹۰۰دستگاه  بی‌سیم دیجیتال، ۵ دستگاه ربات نجات دریایی که  دیگر نیاز نیست غریق نجات به آب بزند، نیز به ناوگان‌ ما اضافه شد.

کولیوند با اشاره به نوسازی‌و بازسازی ناوگان گفت: متخصصان ما در تعمیر و نگهداری بالگردها توانستند ۴ فروند بالگردی که زمین‌گیر بودند را تعمیر کنند و به چرخه امداد بازگردانند. ۵۴ خودرو امداد و ۱۵ خودرو عملیات نیز تعمیر شدند.

وی افزود: ما امروز اینجا آمدیم تا به شهدا بگوییم راه شما ادامه دارد و ما به وعده‌هایمان عمل کردیم و ان‌شاءالله روزبه‌روز مردم شاهد پیشرفت کشور باشند.

کولیوند اظهار کرد: ما مصوبه دولت را داریم و ۱۵۰۰ دستگاه خودرو نجات دیگر تا آبان ماه مجددا به ما ملحق می‌شود که توان ما را چندبرابر می‌کند.

وی گفت: اکنون عملیات اربعین را پیش‌رو داریم. عملیات حج‌ را امسال بهتر از سال پیش انجام دادیم.  ۵ ماه طول کشید تا به اینجا برسیم و از همه‌ متشکرم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه