English

هوای کشور تا دوشنبه گرم‌تر می‌شود

سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما و ماندگاری هوای گرم در مرکز، جنوب و جنوب شرق کشور از شنبه تا دوشنبه ۲۳ تا ۲۵ تیرماه و استقرار جو پایدار برای اکثر نقاط ایران تا روز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه خبر داد.

هوای کشور تا دوشنبه گرم‌تر می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه در برخی مناطق شمال‌غرب، ارتفاعات رشته‌کوه البرز مرکزی و شرقی، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی همچنین در ارتفاعات غرب و جنوب کرمان و ارتفاعات شمال هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه گرد و خاک رخ می‌دهد. شدت بارش در این روز در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خواهد بود.

شنبه تا سه‌شنبه ۲۳ تا ۲۶ تیرماه جوی پایدار در اکثر مناطق کشور مستقر خواهد شد و تنها روز شنبه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده انتظار می‌رود.

طی ۵ روز آینده در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز همچنین در جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. جمعه در شمال سواحل شمالی، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

از شنبه تا دوشنبه ۲۳ تا ۲۵ تیرماه افزایش نسبی دما و ماندگاری هوای گرم در مناطق واقع در مرکز، جنوب و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود. از سوی دیگر، طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

گفتنی است که روز شنبه ۲۳ تیرماه هوای تهران صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد پیش‌بینی‌ می‌شود. بیشینه دمای هوا در این روز ۳۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن ۲۶ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. روز یکشنبه ۲۴ تیرماه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعت‌ها افزایش باد با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه