English

وزیر آموزش و پرورش:

دره نشسته ها قدرت فهم قله نشین ها را ندارند

وزیر آموزش و پرورش گفت: منتقدین زاویه دید خود را بر ناامیدی و یاس تنظیم کرده اند، دره نشسته ها قدرت فهم قله نشین ها را ندارند

دره نشسته ها قدرت فهم قله نشین ها را ندارند
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، ضرغام پرنیان دبیر قرارگاه عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش در آئین افتتاحیه طرح شهید عجمیان ۲، اظهار داشت: کارهای خوبی با اجرای این طرح صورت گرفته که جا دارد از سازمان نوسازی مدارس کشور تشکر کرد چرا که اگر نبود شاید شکل کار قرارگاه به این شکل میسر نمی شد.

وی افزود: نگاه رئیس جمهور به این طرح جهادی و ویژه بود؛ همچنین با فهم عمیق نسبت به نظام تعلیم و تربیت داشتند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در سال گذشته این طرح در ۷۰ هزار کلاس انجام و امسال نیز ۱۱۰ هزار کلاس هدفگذاری شده که توسط ۱۷هزار و ۲۰۰ گروه جهادی انجام می شود.

 

بیشتر بخوانید:

افتتاحیه طرح شهید سید روح اله عجمیان( نهضت ملی بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم برخوردار)

 

وی گفت: با اجرای این طرح در سال گذشته ۶۰۰ میلیارد و امسال هزارو‌۵۰۰ صرفه جویی مالی شده است.

رضا مراد صحرایی  وزیر آموزش و پرورش در این آئین اظهار داشت: این طرح نمونه اعلایی از بهره وری، کار تربیتی و جهادی است.

وی افزود: اصل این کار تربیتی و در کنار آن بهبود فضای آموزشی سبب ایجاد سلامت و نشاط دانش آموزان می شود؛ هر میزان که برای بهینه سازی  فضای آموزشی بکوشیم به عدالت کمک کرده ایم.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: ویژگی ممتاز طرح شهید عجمیان این است که توسط دانش آموزان انجام می دهند.

صحرایی با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۷ هزار گروه جهادی یعنی غیر ممکنی سر کار ما نیست، خاطرنشان کرد: آنهایی که دو دوتا چهارتا می کنند شک بر توان خود دارند.

وی گفت: اینکار هم در ادبیات دینی و مدیریت مفهوم پیدا می کند؛ قانون توان این است اگر  سه گروه  باهم کار کنند، ظرفیت آنها به توان سه می رسد.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: واقعیت این است بودجه و امکانات یکی از عوامل موفقیت است نه همه آن، نقطه قوت و نقطه ضعف باید با یکدیگر دید چرا که تنها با دیدن ضعف‌ها امکان حرکت از دست می دهید.

صحرایی با اشاره به اینکه مدیریت مبتنی بر واقع  بینی باید انجام شود، گفت: با مسئولیت پذیری، اتحاد، روحیه جهادی باید فعالیت کرد.

وی عنوان کرد: منتقدین  زاویه دید خود را بر نا امیدی، یاس و کاستی تنظیم کرده اند، اگر از قله بخواییم آینده را نگاه کنیم با اینکه از اعمال دره اینکار را انجام دهیم متفاوت است، در  دره نشسته ها قدرت فهم قله نشین ها را ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه