English

توضیح وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت پایان خدمت فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت پایان خدمت فرهنگیان توضیح داد.

توضیح وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت پایان خدمت فرهنگیان
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، رضا مراد صحرایی در جمع خبرنگاران درخصوص ممنوعیت بازنشستگی معلمان با وجود ۳۰ سال سابقه اظهار داشت: براساس قانون مدیریت خدمات کشوری، خدمت افراد با ۶۰ سال سن و ۳۰ سال سابقه و ۶۵ سال سن و ۲۵ سال سابقه با مدرک کارشناسی ارشد اجباری بوده است.

وی افزود: در غیر این حالت، بازنشستگی افراد به نیاز دستگاه بستگی دارد  و ما تا زمانی که نیاز داشته باشیم از حضور همکاران خوب و باکیفیت بهره گیری خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش درخصوص وعده واریز ۴۰ درصد پاداش فرهنگیان بازنشسته تا تیر ماه خاطرنشان کرد:  پیگیر پاداش پایان خدمت فرهنگیان هستم چرا که پرداخت سریعتر پاداش حق آنها بوده اما سال گذشته پاداش در سه قسط انجام شد و امسال هم احتمالا  به همین نحوه خواهد بود.

وی  با اشاره به  اینکه پیشنهاد این بود تا پاداش افرادی که ۶ ماه اول بازنشسته شدند پرداخت شود، افزود: پاداش افرادی که در ۶ ماه دوم بازنشسته شدند به نیمه دوم سال موکول گردد.

صحرایی در ادامه بیان کرد: این مورد پیشنهاد خوبی نبود چرا که عمده فرهنگیان از مهر به بعد بازنشسته می‌شوند؛ جهت پرداخت پاداش باید تا تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه باید صبر کرد.

صحرایی در خصوص عدم  افزایش حقوق  سرایداران و خدمتگزاران مدارس تصریح کرد: مطابق قانون باید دو میلیون تومان به حقوق آنها اضافه گردد و اجرای آن از اول فروردین بوده  است،  اما قانون بودجه دیر ابلاغ شد بنابراین مبلغی را به صورت علی الحساب واریز کردیم و تلاش این بود مطالبات با حقوق تیر ماه واریز شود اما اگر همچنان واریز نشده است باز هم باید از سازمان برنامه و بودجه پیگیری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه